جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 109049 12:04 1399/05/27
رکورد جدید فروش مسکن در انگلیس

رکورد جدید فروش مسکن در انگلیس

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
رکورد جدید فروش مسکن در انگلیس

رکورد جدید فروش مسکن در انگلیس

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

متوسط تقاضا برای قیمت مسکن در انگلیس بر اساس اطلاعات به دست آمده از دوازدهم جولای تا هشتم اوت، 4.6 درصد بیشتر از سال قبل بوده است.

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از رویترز، انگلیسی ها از اواسط جولای تا اوایل ماه اوت رکورد خرید و فروش خانه را شکسته اند. افزایش تقاضا پس از برداشته شدن تعطیلی های ناشی از همه گیری ویروس کرونا و تمایل به ترک لندن باعث رونق خرید و فروش مسکن در تابستان شده است. بازار مسکن در این فصل معمولاً راکد است.

وب سایت مسکن «رایت موو» که ادعا می کند 90 درصد از مشاوران املاک انگلیس عضو آن هستند، بالاترین تعداد فروش خانه را از زمان آغاز به کارش در 10 سال گذشته گزارش داده است. طبق گزارش این وب سایت، خرید و فروش خانه در این دوره 20 درصد بالاتر از رکورد قبلی بوده است.

اطلاعات این وب سایت نشان می دهد متوسط تقاضا برای قیمت مسکن بر اساس اطلاعات به دست آمده از دوازدهم جولای تا هشتم اوت، 4.6 درصد بیشتر از سال قبل بوده است. فقط در لندن، 2 درصد کاهش ماهانه تقاضا برای قیمت مسکن ثبت شده است. قیمت مسکن در تمام مناطق انگلیس به جز لندن افزایش یافته است.

مهاجرت به خارج از شهر باعث افزایش قابل توجه قیمت مسکن در شهرهای دیوون و کورن وال شده است. همپتونز اینترنشنال که زنجیره‌ای از مشاوران املاک در انگلیس است اعلام کرد اجاره بخش خصوصی در داخل لندن در ماه جولای 8 درصد پایین‌تر از سال گذشته بوده است.

کاهش گردشگری خارجی و تغییر مکان شرکت ها بدین معناست که املاکی که قبلاً کوتاه‌مدت اجاره می شدند حالا در اختیار مستاجرهای بلندمدت قرار می گیرند. تقاضا در کل بخش مسکن افزایش یافته است و تنها مربوط به خانه هایی نمی شود که از مزایای مستقیم کاهش مالیاتی بهره می‌ برند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |