سه شنبه 29 اسفند، 1402

کدخبر: 179109 11:01 1401/02/22
بیت کوین به کانال 20 هزار دلاری سقوط کرد

بیت کوین به کانال 20 هزار دلاری سقوط کرد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
بیت کوین به کانال 20 هزار دلاری سقوط کرد

بیت کوین به کانال 20 هزار دلاری سقوط کرد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، ارز دیجیتال پیشرو در بازار شکست خورده و منجر به آن شده که بازار به صورت مداوم قرمز باقی بماند. با توجه به اینکه قیمت آن برای دومین بار در این هفته به‌طور خطرناکی نزدیک به شکستن به زیر ۳۰ هزار دلار رسید همچنان ترس در دل سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند. این دارایی دیجیتال اکنون ششمین هفته قرمز متوالی خود را در بازار ثبت کرده است و هیچ نشانه‌ای از توقف به این زودی‌ها نشان نمی‌دهد.

به دلیل اینکه تمام دارایی‌های دیجیتال دیگر حوزه رمزارزها تمایل دارند روندهای بیت‌کوین را دنبال کنند خونین شدن بیت‌کوین دلیلی برای هشدار است. آخرین باری که دارایی دیجیتال چنین روندی را نشان داد، هشت سال پیش در سال ۲۰۱۴ بود.

در سال ۲۰۱۴ به میزان ۶ هفته تعطیلی قرمز برای این رمزارز ثبت شد و نتیجه آن بازار نزولی گسترده‌ بود. حال، اگر تاریخ را باور کنیم و بیت‌کوین بار دیگر از این روند پیروی کند، می‌تواند به این معنی باشد که این تنها آغاز است. اگر این روند تاریخی حفظ شود، ممکن است بیت‌کوین قبل از پایان یافتن این روند نزولی، پایین‌ترین سطح ۲۰هزار دلار را شاهد شود.

در سطح هفتگی، تنها سطح پشتیبانی اصلی کنونی بین ۲۸ هزار تا ۳۲ هزار دلار است. با این حال، هر کسی که این دارایی دیجیتال را دنبال می‌کند اخیرا می‌داند که قادر به حفظ موقعیت بالای ۳۲ هزار دلار نیست به این معنی که بیشترین حمایت در حال حاضر در سطح ۲۸ هزار دلار است، قیمتی که بدون شک خرس‌ها را خوشحال می‌کند زیرا به عنوان یک سیگنال نزولی برای بازار عمل می‌کند.

حتی در سال ۲۰۱۴، بازار از یک بازار صعودی باورنکردنی خارج شده بود، درست مانند رالی‌های صعودی سال ۲۰۲۱، که شاهد رشد دارایی دیجیتال به بالای ۶۰۰ دلار بود. با این حال، آنچه پس از آن رخ داد ۶ روند متوالی قرمز بود و در پایان، دارایی دیجیتال بیش از ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داد و بار دیگر به مرز ۲۰۰ دلار رسید.

در حال حاضر، بیت‌کوین نتوانسته است جایگاه خود را بالای ۳۲هزار دلار نگه دارد اما به این معنی نیست که گاوها از مبارزه برای بازیابی موقعیت خود دست کشیده‌اند. ۳۱هزار دلار همچنان یک نقطه حمایت اصلی برای گاوها باقی مانده است. با این حال، نیاز به اطمینان از اینکه بیت‌کوین به زیر ۳۰هزار دلار سقوط نمی‌کند قوی است.

دلیل این امر این است که اگر چه پشتیبانی قابل‌توجهی از دارایی دیجیتال در سطح  ۲۸ هزار دلار وجود دارد، سقوط به این نقطه همچنان یک سیگنال نزولی خواهد بود و به خرس‌ها تسلط لازم در بازار می‌دهد تا بتوانند بیشتر به سمت پایین فشار بیاورند.

برای برخی سقوط به زیر ۲۸ هزار دلار اجتناب‌ناپذیر است. اگر این اتفاق بیفتد، مهم است توجه داشته باشید، در حالی که ممکن است پشتیبانی در ۲۵ هزار دلار وجود داشته باشد، سطح پشتیبانی اصلی بعدی احتمالا در بالاترین قیمت قبلی ارز دیجیتال حدود ۲۰ هزار دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۲۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱۲.۰۴ درصد کمتر شده است.

در حال حاضر ۴۳.۹۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۲.۱۸ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۸.۶۲ میلیارد دلار است که ۳۹.۴۵ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲۷.۸۲ میلیارد دلار است که ۱۲.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۲۰۶.۸۳ میلیارد دلار است که ۹۴.۶۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به روز رسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۷:۲۵ صبح به وقت شرقی)

 این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۸ هزار و ۸۴۵.۰۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۷.۹۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۷.۳۹ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۲هزار و ۰۵۳.۹۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۳.۲۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳۰.۲۷ درصد کاهش

 ۳- بایننس کوین

قیمت: ۲۶۴.۲۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۷.۷۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳۴.۵۳ درصد کاهش

۴- تتر

قیمت: ۰.۹۹۶۲

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۳۹ درصد کاهش

۵- سولانا

قیمت: ۵۱.۱۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲۴.۶۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴۵.۶۰  درصد کاهش

۶- کاردانو

قیمت: ۰.۴۹۲۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲۲.۰۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴۵.۰۵ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۳۹۶۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲۳.۴۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۳۹.۱۵ درصد کاهش

۸- پولکا دوت

قیمت: ۸.۶۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲۴.۳۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴۷.۰۸ درصد کاهش

۹ - یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد افزایش

۱۰- دوج کوین

قیمت: ۰.۰۸۲۵۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲۵.۰۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳۹.۵۱ درصد کاهش



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |