جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 2751 13:36 1393/04/04
بدون توجه به سياست‌هاي مهار تورم با هر افزايش قيمتي موافقت نمي‌کنيم

بدون توجه به سياست‌هاي مهار تورم با هر افزايش قيمتي موافقت نمي‌کنيم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
بدون توجه به سياست‌هاي مهار تورم با هر افزايش قيمتي موافقت نمي‌کنيم

بدون توجه به سياست‌هاي مهار تورم با هر افزايش قيمتي موافقت نمي‌کنيم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

قبل از اعزام تيم ملي ما 60 ميليارد تومان به وزارت ورزش داديم اگر هم اکنون نيز فردي براي سرمربيگري تيم ملي انتخاب شود


و ما را قانع کند که مي‌تواند اقدامات موثري انجام دهد دولت قطعا کمک‌هاي لازم را خواهد کرد.
سخنگوي دولت با تاکيد براينکه دولت درباره افزايش قيمت‌ها در خرداد ماه هيچ برنامه‌اي ندارد، گفت:ما با هر افزايش قيمتي که بدون توجه به سياست‌هاي مهار تورم باشد موافقت نمي‌کنيم و نظارت کافي بر بازار دارد.
به گزارش ايلنا محمد باقر نوبخت در حاشيه جلسه هيات دولت و در جمع خبرنگاران درخصوص اين که آيا دولت بحث داعش را تهديد ملي و امنيتي مي‌داند گفت: دولت درخصوص مسئله‌اي که در کشور همسايه تحت عنوان داعش به وجود آمده به شدت حساس است و همه رخدادها و موضوعات عراق را به شدت زير نظر دارد. البته بخشي از اين مسائل در هيات وزيران و برخي نيز در شوراي عالي امنيت ملي مورد بررسي قرار مي‌گيرد. ملت ما مطمئن باشند که ما با دقت اين مسائل را رصد مي‌کنيم.
وي درخصوص افزايش قيمت‌ها در خرداد ماه تاکيد کرد: دولت درباره افزايش قيمت‌ها در خرداد ماه هيچ برنامه‌اي ندارد. اساساً دولت سياست مهار تورم را در پيش دارد و با هيچ افزايش قيمتي موافقت نمي‌کند.
نوبخت افزود: امروز نيز در جلسه هيات دولت تاکيد شد دستگاه‌ها بايد دقت و نظارت کافي داشته باشند تا به بهانه افزايش مختصر قيمت حامل‌هاي انرژي برخي اقدام به افزايش قيمت‌هاي کالاها و خدمات نکنند. ما با هر افزايش قيمتي که بدون توجه به سياست‌هاي مهار تورم باشد موافقت نمي‌کنيم و نظارت کافي بر بازار دارد.
وي در مورد صادرات نفت ايران به اروپا نيز گفت: ما صادرات نفت را نيز فعلا طبق روال قبل ادامه مي‌دهيم و هنوز تغييرات جدي در مورد بازارهاي نفت صورت نگرفته اما ميزان فروش نفت ما نسبت به آنچه در قانون بودجه پيش بيني شده بود قدري بيشتر است.
سخنگوي دولت در خصوص اظهارات رئيس جمهور مبني براينکه گروه‌ها بايد با شناسنامه حرف خود را بيان کنند گفت: قريب به 100 تا 200 حزب و تشکل سياسي دروزارت کشور ثبت شده است که البته با توجه به مشکلاتي که سر راه آنها وجود دارد همه آنها فعال نيستند.
وي با تاکيد براينکه دولت از فعاليت همه احزاب استقبال مي‌کند گفت: هر کمکي هم بتوانيم براي فعال‌تر شدن احزاب انجام مي دهيم حتي اگر لازم باشد رسانه‌اي مشخص در اختيار آنها قرار خواهيم داد.
در ادامه خبرنگاري عنوان کرد که پس بازي تيم ملي ايران با آرژانتين کفاشيان به نوعي توپ را در زمين دولت انداخت وگفت اگر دولت اعتبارات کافي به ما بدهد کي روش را نگه خواهيم داشت و اينکه آيا شما انتقال 30 ميليارد تومان از پاستور به تيم ملي فوتبال را تاييد مي‌کنيد که نوبخت پاسخ داد: قبل از اعزام تيم ملي ما 60 ميليارد تومان به وزارت ورزش داديم اگر هم اکنون نيز فردي براي سرمربيگري تيم ملي انتخاب شود و ما را قانع کند که مي‌تواند اقدامات موثري انجام دهد دولت قطعا کمک‌هاي لازم را خواهد کرد.
نوبخت با تاکيد بر اينکه دولت از شکوفايي استعدادهاي ورزشي نه تنها استقبال مي‌کند بلکه آنرا وظيفه خود مي داند گفت: جوانان ما مي‌توانند در ميادين ورزشي موجبات سرافرازي ملت را فراهم کنند و ما براي بالندگي کشورمان قطعا توجه به اين مسئله را در خصوص استفاده از منابع‌مان در اولويت قرار مي‌دهيم.
وي درخصوص کنترل قيمت کالاها در ماه مبارک رمضان نيز گفت: درجلسه امروز به همه دستگاه‌هايي که به نوعي متصدي بازار هستند تاکيد شد که نظارت کافي داشته باشند تا ارزاق کافي دربازار وجود داشته باشد و قميت‌ها بي‌جهت افزايش پيدا نکند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |