جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 171232 14:11 1400/11/11
ایران خودرو متعهد به بازنگری در راهبردها در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب شد

ایران خودرو متعهد به بازنگری در راهبردها در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ایران خودرو متعهد به بازنگری در راهبردها در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب شد

ایران خودرو متعهد به بازنگری در راهبردها در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایرنا، در متن بیانیه گروه صنعتی ایران خودرو آمده است: بر کسی پوشیده نیست در دورانی که صنعت کشور به‌خصوص خودروسازی آماج حمله‌ها و تحریم‌های ظالمانه قرار داشت، تنها حامی و پشتیبان تولید و صنعت خودرو، رهبر معظم انقلاب بوده‌اند و همواره فرمایشات و رهنمودهای ایشان راهگشای استمرار تولید و تداوم بخش حرکت چرخ صنعت بوده است.

این بیانیه می‌افزاید: ما صنعتگران، کارکنان و کارگران صنعت خودروی کشور و در گروه صنعتی ایران خودرو، به پشتوانه این حمایت‌ها نهایت تلاش و کوشش خود را به کار گرفتیم تا در میان سیل عظیم مشکلات و محدودیت‌ها ضمن حفظ جریان تولید، مانع توقف فعالیت‌های واحدهای تولیدی و پاسخگوی نیازهای هم میهنان عزیز باشیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: پیرو فرمایشات روز یکشنبه رهبر معظم انقلاب در نشست با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و رهنمودهایی که در خصوص لزوم توجه به کیفیت و جلب رضایت مشتریان ایراد فرمودند، گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن اظهار تاثر و تاسف از این‌که باوجود همه تلاش‌ها، توفیق کافی در جلب رضایت مردم به‌وجود نیامده و موجب تکدر خاطر رهبر فرزانه انقلاب شده است، متعهد می شود با بازنگری در راهبردها و رویکردهای اجرایی در جهت تحقق منویات معظم‌له و رضایت خاطر مردم از محصولات خود، تلاشی جهادی را بیش از پیش سرلوحه اقدامات خود قرار دهد.

بیانیه مدیریت و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو در پایان می‌افزاید: امید آن داریم در مسیر بهبود کیفیت و کسب رضایت‌مندی کامل مردم که در میانه راه آن هستیم، مثل همیشه از حمایت ها و رهنمودهای معظم‌له بهره مند باشیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز یکشنبه در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی، کارآفرینان و فعالان اقتصادی را افسران، و کارگران را رزمندگان با اخلاص و با صفای دفاع مقدس در مقابل جنگ اقتصادی با آمریکا خواندند.

ایشان با تأکید بر اینکه طراحی‌های دشمن برای فتح سنگر تولید با شکست مواجه شد، خاطرنشان کردند: در این تهاجم به اقتصاد کشور، در معیشت مردم مشکلاتی به‌وجود آمد اما تولید به زانو درنیامد و سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا چند روز پیش صراحتاً اعلام کرد که سیاست فشار حداکثری به شکست خفّت‌بار آمریکا منجر شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش دیگری از بیانات خود لزوم ارتقای کیفیت کالاهای تولید داخل را مورد تأکید قرار دادند و افزودند: حمایت‌های عملی و تبلیغاتی از تولید داخلی باید منجر به ارتقای کیفیت محصولات و همچنین ارتقای فناوری شود اما متأسفانه در برخی صنایع به‌ویژه در صنعت خودرو به موضوع کیفیت توجه نمی‌شود و مردم نیز بحق به آنها اعتراض دارند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |