جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13882 14:46 1394/04/13
اختلاف نظر در مورد قیمت طلا در روزهای آینده

اختلاف نظر در مورد قیمت طلا در روزهای آینده

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اختلاف نظر در مورد قیمت طلا در روزهای آینده

اختلاف نظر در مورد قیمت طلا در روزهای آینده

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آتی تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار، امارهای اقتصادی آمریکا و همه پرسی یونان قرار خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که انتشار گزارش وزارت کار آمریکا و همچنین ادامه نگرانی های بین المللی نسبت به بحران مالی و بدهی یونان تاثیر زیادی بر افزایش نسبی قیمت طلا داشته است.بر اساس این گزارش به نظر می رسد قیمت طلا در روزهای آینده نیز تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار ، انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا و همه پرسی یونان قرار خواهد داشت.میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز با 0.25 درصد کاهش به کمتر از 709 تن رسیده است. تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1158 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1147 دلار نیز کاهش خواهد یافت.سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1169 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1175 دلار در هر اونس نیز افزایش خواهد یافت.

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهد که کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بازار طلا نسبت به روند قیمت طلا در روزهای آینده با همدیگر اختلاف نظر دارند.به گزارش پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، در حالی که قیمت طلا روز پنج شنبه برای لحظاتی به پایین ترین سطح خود در 3 ماه و نیم گذشته رسیده است، اکثر سرمایه گذاران خرد در نظرسنجی کیتکو نیوز پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در هفته جاری با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد.بر اساس این گزارش این برای پنجمین هفته متوالی است که سرمایه گذارانی که در نظرسنجی کیتکو شرکت کرده اند به کاهش قیمت طلا رای می دهند. این هفته از 211 سرمایه گذار بین المللی که در نظرسنجی آنلاین کیتکو شرکت کرده اند، 119 نفر معادل 56 درصد پیش بینی کردند که قیمت طلا در هفته آینده با کاهش روبرو خواهد شد.62 نفر معادل 29 درصد نیز اعلام کردند که قیمت طلا در روزهای آتی افزایش خواهد یافت و 30 نفر معادل 14 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد داشت.

برای سومین هفته متوالی نیز کارشناسان اقتصادی شرکت کننده در نظرسنجی کیتکو نسبت به روند قیمت طلا نامطمئن بودند. از 33 کارشناس ارشد اقتصادی 18 نفر در نظرسنجی این هفته کیتکو شرکت کرده اند. از این تعداد نیز 8 نفر معادل 44 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آینده صعودی خواهد بود. 7 کارشناس ارشد اقتصادی معادل 39 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آینده کاهش خواهد یافت و 3 نفر معادل 17 درصد نیز تاکید کردند قیمت طلا در هفته آتی با تغییر چندانی روبرو نمی شود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |