جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 26134 18:44 1394/11/13
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۴ بهمن

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۴ بهمن

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۴ بهمن

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۴ بهمن

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

سازمان صنایع کوچک درصدد افزایش تعامل با بخش خصوصی

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به سهم ۹۲ درصدی صنایع کوچک از صنایع کل کشور، افزایش تعامل با بخش خصوصی و ارتقای جایگاه خوشه های صنعتی در صنعت را از جمله اولویت های این سازمان عنوان کرد.علی یزدانی ارتقای جایگاه بنگاه های خرد و کوچک و تکمیل زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی را از ماموریت های اصلی این سازمان عنوان کرد.وی افزود: باید در جهت حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و رسیدگی به مشکلات صنعتگران، گام های موثرتر برداشته شود.  

انتظار افزایش کیفیت درهمکاری با خودروسازان خارجی

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: امیدواریم انعقاد قراردادهای همکاری با خودروسازان خارجی باعث ارتقای کیفیت خودروهای داخلی و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شود.محمد جعفری در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: به دنبال همکاری با خودروسازان خارجی، خودروسازان باید تولید خودروهای قدیمی را متوقف و کیفیت برخی دیگر از محصولات را نیز ارتقا دهند.وی ادامه داد: صنعت خودروی ایران در سال‌های گذشته دچار نوعی رکود شده بود که پایین بودن تنوع تولید خودروهای داخلی از نشانه‌های این رکود است.وی افزود: انعقاد قراردادهای همکاری مشترک موجب خروج خودروسازان از وضعیت رکودی می شود.  

مدیران دو غول خودروسازی سنگین جهان به ایران می آیند

مدیران عامل گروه شرکت های «ولوو» و «اسکانیا» اسفندماه امسال برای شرکت در سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران به تهران می آیند. به گزارش ایرنا، شرکت ولوو هم اکنون با شرکت سایپادیزل برای تولید خودروهای سنگین و کشنده قرارداد دارد و شرکت اسکانیا نیز با شرکت های عقاب افشان (تولید اتوبوس) و گروه ماموت (خودروهای سنگین) همکاری مشترک دارد.سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران دهم و یازدهم اسفند ماه امسال در سالن اجلاس سران برگزار می شود.  

ایران با شرکت های قطعه ساز خودروی اسپانیایی درارتباط است

روزنامه ال موندو روزدوشنبه درگزارشی نوشت که شرکت های خودروساز ایران، قدرت شرکت های قطعه سازی اسپانیا را دست کم نگرفته وبا آنها در تماس هستند. این روزنامه ادامه داد: ارزش افزوده بالای محصولاتی که اسپانیایی ها تولید می کنند، کیفیت شناخته شده آنها در سطح جهانی و قیمت های رقابتی آن، دلایلی بودند که اصلی ترین شرکت های خودروسازی درایران را تشویق کردند که هفته گذشته، یک سری تماس ها درمادرید با اصلی ترین نمایندگان شرکت های قطعه ساز اسپانیا داشته باشند.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |