شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14413 13:05 1394/05/05
اخبار کوتاه امورزیربنایی ۶ مرداد

اخبار کوتاه امورزیربنایی ۶ مرداد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امورزیربنایی ۶ مرداد

اخبار کوتاه امورزیربنایی ۶ مرداد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

بزرگترین پالایشگاه جهان به دنبال از سرگیری روابط با ایران

صنایع ریلاینس مجری بزرگ‌ترین مجموعه پالایشگاهی جهان ازسرگیری مناسبات تجاری با ایران را به محض لغو تحریم‌ها مورد بررسی قرار خواهد داد.به گزارش ایسنا، وی سریکانت گفت: مشخصا این توافق فرصت‌هایی را برای هر دو طرف چه به لحاظ منابع و چه به لحاظ محصولات ایجاد کرده است. لغو تحریم‌ها علیه ایران به شرکت ریلاینس این اجازه را خواهد داد که پس از شش سال وقفه فروش بنزین به ایران را از سر بگیرد.

۲۵۰۰۰ روستا صاحب ADSL می شوند

طبق اظهارات مسئولان مختلف وزارت ارتباطات تا پایان سال جاری ۲۵۰۰۰ روستای کشور به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهند داشت. علی اصغرعمیدیان، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز پیش از این در گفتگویی با ایسنا از اختصاص اعتبار ۳۷۰ میلیارد تومانی به بخش ارتباط‌ رسانی روستایی در سال ۹۴ خبر داده و اظهار کرد: بر این اساس تا پایان سال ۴۵ درصد از روستاهای کشور به اینترنت پرسرعت خانگی دسترسی خواهند داشت.

همکاری با پست به نفع بانک ها است

عضو هیات مدیره شرکت پست گفت: بانک ها می توانند با واگذاری برخی امور به شرکت پست، زمینه اقتصادی تر کردن فعالیت هایشان را فراهم کنند.به گزارش ایرنا، اسکندر حلال خورافزود: این شرکت از قابلیت ها و پتانسیل های مناسبی برای ارایه خدمات نیابتی و جابجایی کالا و همچنین وجوه مالی و پول رسانی برخوردار است.

شرکت بویینگ در انتظار اجرایی شدن لغو تحریم ها

سخنگوی شرکت آمریکایی بویینگ که در زمینه تولید هواپیما و تجهیزات ناوبری فعالیت دارد، اعلام کرد که این شرکت برای ورود به بازار ایران منتظر اجرایی شدن لغو تحریم های هسته ای است.به گزارش ایلنا، وی با اعلام این خبر افزود: شرکت متبوعش تقریبا از زمان انقلاب ایران دیگر نتوانسته در بازار ایران حضور داشته باشد و هیچ کدام از تجهیزات خود را به صورت مستقیم به طرف ایرانی معامله نکرده است.

وضع "آبی" ۱۰کلانشهر "قرمز" شد

در ابتدای خرداد سال جاری، ۹ کلانشهر ایران از نظر وضعیت تأمین آب با وضعیت قرمز شناسایی شده بودند. این کلانشهرها که شامل کرمان، بندرعباس، سنندج، تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، کرج و همدان بودند، هم اکنون نیز در همین وضعیت به سر می برند به جز شهر سنندج که با بهره برداری از سامانه انتقال آب از سد ازاد به سد قشلاق از جمع کلانشهرهایی با وضعیت قرمز آبی جدا شد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |