جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 180474 12:51 1401/03/02
شعب توانمند، نقطه قوت بیمه تجارت‌ نو

شعب توانمند، نقطه قوت بیمه تجارت‌ نو

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
شعب توانمند، نقطه قوت بیمه تجارت‌ نو

شعب توانمند، نقطه قوت بیمه تجارت‌ نو

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو ؛ قاسم قشقاوی رویکرد مدیریت تحت امر خود را را برگرفته از سیاست‌های کلان شرکت دانست و گفت: درخصوص افزایش تعداد شعب در سطح کشور به هیچ عنوان هیجانی عمل نکرده و حتما بر اساس صرفه و صلاح شرکت و بهره مندی از ظرفیت های بیمه‌ای در خصوص تاسیس شعب جدید اقدام خواهیم نمود.

وی همچنین در خصوص نیروی انسانی شعب افزود نیروهای جوان و کارآمد در شعب سراسر کشور مشغول به کار بوده که قطعا جز سرمایه های ارزشمند شرکت تلقی می شوند و به لحاظ توانمندی در بالاترین سطح قرار دارند.

وی در خصوص جذب نیروی انسانی در سطح شعب اشاره کرد که هر گونه جذب نیرو در حوزه شعب صرفا بر اساس چارت مصوب بوده و از میان متقاضیان همکاری طی فرایند جذب مدون و آزمون های علمی اقدام خواهد شد .

مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه تجارت‌نو، با اعلام این مطلب که پایش مستمر در دستور کار این مدیریت است، گفت: پایش سه ماهه شعب بر مبنای شاخص تحقق بودجه و پرتفوی اعلامی انجام می شود یعنی یک پایش براساس عملکرد ماه به ماه هر شعبه و مقایسه آن با بودجه ابلاغی و همچنین مقایسه رشد شعبه نسبت به مشابه سال قبل در همان بازه زمانی انجام می شود. در این بررسی در صورت نیاز به روند اصلاحی توصیه های لازم ابلاغ و عملکرد شعبه مجدد مورد ارزیابی قرار میگیرد. علاوه براین نوع نظارت ، پایش جدی و کلی در پایان هرسال و براساس پنج شاخص اصلی بیمه گری، مالی، ترکیب پرتفوی، بهره وری و کیفیت شبکه فروش انجام که 17 زیر شاخص هم برای آن تعیین و صورت می پذیرد.

و در نهایت برهمین اساس کارنامه هر شعبه صادر می گردد.

به اعتقاد قشقاوی، پایش شعب از سوی مدیریت امور شعب و نمایندگان به شعبه کمک می کند تا خود را با بودجه ابلاغی وفق داده و همانگونه که گفته شد در صورت نیاز اقدامات اصلاحی را صورت دهد.

وی، درخصوص توانمندسازی نیروی انسانی در شرکت بیمه تجارت‌نو، گفت: با توجه به هماهنگی صد در صدی ارتباط خوب با مدیریت آموزش گام های مثبتی در سال 1400 برداشته شد و برای سال 1401 تقویم آموزشی منظمی ایجاد شده است که هم در حوزه امور شعب و هم در حوزه امور نمایندگان این اتفاق با محوریت آموزش فنی، بازاریابی، عمر و فناوران رقم خواهد خورد.

مدیرامور شعب و نمایندگان، تاکید کرد که شرکت بیمه تجارت‌نو به موضوع پشتیبانی از شعب بسیار توجه کرده و با مساعدت مدیر عامل محترم بسیاری از شعب این شرکت به ناوگان خودرویی تجهیز و بسیاری از شعب هم به لحاظ هویت بصری به صورت متحدالشکل درامده اند.

قشقاوی، اذعان داشت در سال 1401 به امید خدا تمامی شعب باقی مانده نیز به خودروی سازمانی مجهز و هویت بصری مدنظر هم در سایر شعب بر اساس برند بوک جدید شرکت ، پیاده سازی خواهد شد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |