دفتر موسیقی ارشاد: «جشنواره موسیقی سنتی و فولکلور ایران» غیرقانونی‌ست

شناسه خبر: 57877

گروهی با راه‌اندازی سایت اینترنتی به نشانی : www.music.festival.ir اقدام به دریافت آثار موسیقی و اطلاعات گروه‌ها باعنوان "جشنواره موسیقی سنتی و فولکلور ایران" نموده‌اند. دفتر موسیقی صدور مجوز برای این جشنواره را تکذیب کرد .

دفتر موسیقی وزارت ارشاد با انتشار اطلاعیه‌ای؛ جشنواره موسیقی سنتی و فولکلور ایران را فاقد مجوز ازسوی وزارت ارشاد دانست و از شاکیان این جشنواره خواست تا شکایات و مستندات خود را به این دفتر ارسال کنند .

به گزارش ایلنا؛ متن اطلاعیه دفتر موسیقی به شرح زیر است :

اخیرا" برخی از شرکت‌ها و موسسات، بدون اخذ مجوز رسمی از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ اقدام به درج اطلاعیه برگزاری جشنواره‌های موسیقی، استودیوهای ضبط موسیقی، جذب سرمایه‌گذاری و تولید آلبوم برای خوانندگان و سایر فعالیت‌های مربوط به حوزه موسیقی کرده‌اند. درصورت انجام اینگونه فعالیت‌های غیرقانونی، این دفتر مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد .

درا ین راستا گروهی با راه‌اندازی سایت اینترنتی به نشانی : www.music.festival.ir اقدام به دریافت آثار موسیقی و اطلاعات گروه‌ها باعنوان "جشنواره موسیقی سنتی و فولکلور ایران" نموده‌اند. برگزارکننده این برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محل برگزاری تالار وحدت و برج میلاد ذکر شده است .

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تکذیب صدور هرگونه مجوز برای جشنواره مذکور از کسانی که شکایت و اعتراضی نسبت به جشنواره فوق دارند؛ تقاضای می‌کند شکایات و مستندات خود را به نشانی تهران، خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، تالار وحدت، روابط عمومی دفتر موسیقی ارائه دهند

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار