جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 180268 10:07 1401/03/01
جلسه هم اندیشی مدیران شرکت بیمه کارآفرین

جلسه هم اندیشی مدیران شرکت بیمه کارآفرین

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
جلسه هم اندیشی مدیران شرکت بیمه کارآفرین

جلسه هم اندیشی مدیران شرکت بیمه کارآفرین

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین، در ابتدای این مراسم تابلوی گرامیداشت آغاز بیستمین سالروز فعالیت شرکت توسط مدیرعامل و اعضا هیأت عامل به یادگار امضا گردید.

محمد حیدری مدیرعامل، ضمن تبریک سالروز آغاز فعالیت شرکت با سپاسگزاری از تلاش های همکاران و شبکه فروش در سال گذشته بر لزوم رفع مسائل و مشکلات شعب و شبکه فروش در جهت هرچه بهینه تر خدمت رسانی به بیمه گذاران تاکید و توصیه های لازم را به ایشان ارائه کرد. مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین گفت:« تامین اطمینان و آرامش بیمه گذاران در گرو فعالیت حرفه ای، سالم و مطمئن شبکه فروش است و یکی از اولویت های بیمه کارآفرین را رسیدگی به مسائل و خواسته های شبکه فروش دانست. وی همچنین بر لزوم همفکری و هم افزایی برای بهبود عملکرد و پیشبرد اهداف عالیه شرکت تاکید کرد و گفت:« بیمه کارآفرین نیازمند خلاقیت و ایده های نو است و باید با نوآوری و محصولات جدید نیازهای مردم را تامین نماییم.»

در این جلسه در مورد برنامه ها، فعالیت و عملکرد شرکت در سال 1400 بحث و تبادل نظر شد و در ادامه مدیر طرح و برنامه گزارشی از وضعیت شرکت ارائه و مدیران نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در جهت بهبود عملکرد حوزه های مختلف و رفع پاره ای از مشکلات بیان نمودند و بر همفکری برای رشد و اعتلای شرکت اظهار کردند.

همچنین در این جلسه شعب قم، رشت و سنندج ؛ مسئولان این شعب گزارشی از وضعیت شعبه متبوع ارائه کردند و نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را برای بهبود پاره ای از مشکلات بیان نمودند و در مورد برنامه ها، عملکرد و فعالیت های این شعب مورد بحث و تبادل نظر شد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |