جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 156589 17:20 1400/07/12
توسط دیجی سرویس؛ بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران افتتاح شد

توسط دیجی سرویس؛ بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران افتتاح شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
توسط دیجی سرویس؛ بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران افتتاح شد

توسط دیجی سرویس؛ بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران افتتاح شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مراسم افتتاح بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل کشور روز پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ در طبقه همکف بازار چارسو تهران برگزار شد.

به گزارش جهان اقتصاد، بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل کشور بعد از ظهر پنجشنبه هشتم مهرماه ۱۴۰۰ توسط مجموعه دیجی سرویس افتتاح شد. در این فروشگاه، انواع محصولات سامسونگ شامل گوشی های میان رده، پرچمدار و تاشو و همچنین تبلت‌ها، ساعت های هوشمند و اکسسوری‌های این برند در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت و حضار می‌توانستند از نزدیک با این دیوایس‌ها کار و آنها را تست کنند.

در این مراسم، علیرضا رمضان نژاد، مدیریت این فروشگاه بزرگ با بیان اینکه این فروشگاه در مساحت هزار متر مربع با بیش از هشتاد نفر پرسنل افتتاح شده است، اظهار داشت: مشتریان در این فروشگاه هر کالایی از محصولات سامسونگ در حوزه تلفن همراه، تبلت و محصولات جانبی که نیاز داشته باشند را در اختیار خواهند داشت تا بتوانند آگاهانه و با مقایسه محصولات با یکدیگر خریدی رضایتبخش داشته باشند.

به گفته رمضان نژاد در این فروشگاه مشتریان می‌توانند هر محصولی که می‌خواهند را با توضیح دقیق کارشناسان فروش خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف همیشگی شرکت سامسونگ ایران جلب رضایت مشتریان بوده و با تلاش مجموعه دی جی سرویس این هدف محقق گردید، تصریح کرد: با اتکا به پشتوانه دی جی سرویس، یکی از بزرگترین و جذاب‌ترین فروشگاه‌های سامسونگ را افتتاح کردیم که این مجموعه هیچ‌گاه از محصولات جدید و پرفروش سامسونگ خالی نخواهد ماند.

در جریان برگزاری مراسم افتتاحیه این فروشگاه معظم در قطب بازار موبایل ایران در قلب پایتخت، که با حضور محمدرضا گلزار، سوپراستار سینمای ایران انجام شد، دیجی سرویس قرعه‌کشی نیز برای طرفداران و مصرف‌‌کنندگان برند سامسونگ برگزار کرد.

نکته قابل تأمل در افتتاح این فروشگاه، وعده و قول عرضه تمامی محصولات سامسونگ موبایل در این مجموعه، آن هم در دوران تحریم است. این وعده که اجرایی شدن آن در روز افتتاحیه با به نمایش گذاشتن و عرضه انواع محصولات این برند، گویا از پیش تحقق یافته است، نشان دهنده توان مجموعه حمایت کننده یعنی شرکت دیجی سرویس در این عرصه است.

فروشگاه جدید سامسونگ موبایل مساحتی بالغ بر 1200 متر مربع داشته و تعداد 80 نفر پرسنل متخصص نیز در اختیار دارد و تمامی محصولات موبایل، تبلت و لوازم جانبی این شرکت را به خریداران عرضه خواهد کرد.

دی‌جی سرویس برای تمامی محصولات موبایل و تبلت سامسونگ گارانتی 18 ماهه‌ی بی اما و اگر در نظر گرفته و آن را با 12 ماه بیمه سرقت و شکستگی بیمه ایران پوشش حداکثری می‌دهد. آنطور که مشخص است این ترکیب ارائه خدمات برای اولین بار در ایران توسط دی‌جی سرویس و سامسونگ به مشتریان عرضه می‌شود و خیال مشتری را از بابت شکستگی، سرقت و خسارت‌های سخت‌افزاری راحت می‌کند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |