جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 60877 18:31 1396/03/03
واگذاری زمین درشهرک های صنعتی در ۲ ماهه نخست امسال هشت برابر شد

واگذاری زمین درشهرک های صنعتی در ۲ ماهه نخست امسال هشت برابر شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
واگذاری زمین درشهرک های صنعتی در ۲ ماهه نخست امسال هشت برابر شد

واگذاری زمین درشهرک های صنعتی در ۲ ماهه نخست امسال هشت برابر شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

 معاون وزیر صنعت :

گروه تولید-معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واگذاری زمین در شهرک های صنعتی در ۲ ماهه نخست امسال در همسنجی با سال گذشته هشت برابر شد . «علی یزدانی» در گردهمایی مدیران عامل شهرک های صنعتی سراسر کشور در محل شهرک فجر تهران با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب، افزود: سال گذشته چهار هزار و ۳۱ قرارداد جدید سرمایه گذاری در سال ۹۵ در شرکت شهرک ها و فقط در پنج روز پایانی پارسال ۷۳۰ قرارداد منعقد شد. وی افزود: تعداد قراردادهای سرمایه گذاری در شرکت شهرک های صنعتی در ۲ ماه ابتدایی امسال در همسنجی با پارسال ۴۷ درصد رشد داشته که نشاندهنده امیدواری مردم به آینده کشور است. مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ، تاکید کرد: رسالت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بر عهده یکایک افراد است و در این زمینه هیچ کوتاهی ازهیچ کس پذیرفته نیست. یزدانی ادامه داد: در دولت دوازدهم که درعمل از شنبه گذشته و پس از اعلام نتایج انتخابات آغاز شده، تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو قفل زدن به درب اتاق ها و حضورعملی در شهرک ها و نواحی صنعتی است و از شنبه آینده همه استان ها باید روزانه مشکلات بنگاه ها و تدابیر اندیشیده شده را گزارش کنند؛ هر کس این سیاست ها را قبول ندارد می تواند از مسئولیتش استعفا دهد. وی با اشاره به بوروکراسی زائد اداری، یادآوری کرد: این بوروکراسی جلوی تحقق سیاست ها و اهداف را می گیرد.
در دولت دوازدهم که درعمل از شنبه گذشته و پس از اعلام نتایج انتخابات آغاز شده، تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو قفل زدن به درب اتاق ها و حضور عملی در شهرک ها و نواحی صنعتی است و از شنبه آینده همه استان ها باید روزانه مشکلات بنگاه ها و تدابیر اندیشیده شده را گزارش کنند؛ هر کس این سیاست ها را قبول ندارد می تواند از مسئولیتش استعفا دهد
این مقام مسئول با اشاره به طرح ایجاد ۵۰۰ هزار شغل در شهرک های صنعتی و تشریح آن در آینده نزدیک، همچنین به لزوم ارائه گزارش های خارجی و دستاوردهای آن تاکید کرد.  


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |