جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 6047 15:55 1393/07/28
هاشمي رفسنجاني در ديدار رمضان عبدالله: گنبد آهنين نتوانست امنيت را به مردم اسرائيل برگرداند

هاشمي رفسنجاني در ديدار رمضان عبدالله: گنبد آهنين نتوانست امنيت را به مردم اسرائيل برگرداند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
هاشمي رفسنجاني در ديدار رمضان عبدالله: گنبد آهنين نتوانست امنيت را به مردم اسرائيل برگرداند

هاشمي رفسنجاني در ديدار رمضان عبدالله: گنبد آهنين نتوانست امنيت را به مردم اسرائيل برگرداند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: گنبد آهنين و شرارت‌هاي وحشيانه سربازان صهيونيستي نتوانست امنيت را به مردم اسرائيل برگرداند.
به گزارش مهر، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام صبح ديروز در ديدار رمضان عبدالله، دبير کل جنبش جهاد اسلامي فلسطين، پيروزي مردم غزه بر ارتش کاملاً مسلح اسرائيل را تحقق وعده خداوندي در نصرت به مجاهدان في‌سبيل‌الله و ترجمه عملي آيه "کَم مِن فِئَةٍ قَليلَةٍ غَلَبَت فِئَةً کَثيرَةً بِإِذنِ اللَّهَ" دانست و گفت: پيروزي‌هاي اخير با تمام پيروزي‌هاي ديگر در لبنان و فلسطين تفاوت دارد.
هاشمي رفسنجاني با يادآوري تلاش‌هاي اسرائيل مغرور براي آتش‌بس در نبرد غزه، گفت: تحليل‌گران سياسي و نظامي با بهت و شگفتي بررسي مي‌کنند که چگونه در آن 50 روز حرکت معکوس اسرائيل در تاريخ آغاز شد!؟
وي با تمجيد از مقابله‌هاي نيروهاي مقاومت و هدف قرار دادن همه نقاط اسرائيل، گفت: نا امني، چنان دولت و کشور غاصب اسرائيل را فراگرفته بود که بسياري از مردم آن در طول جنگ در زيرزمين‌ها و پناهگاه‌ها زندگي مي‌کردند.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: گنبد آهنين و شرارت‌هاي وحشيانه سربازان صهيونيستي نتوانست امنيت را به مردم اسرائيل برگرداند.
هاشمي رفسنجاني صبر و بردباري مردم غزه، به ويژه پس از آن همه جنايت و قساوت صهيونيست‌ها را نشانه ايمان و اراده آنها در مقاومت دانست و گفت: دنيا فهميد که کشتن کودکان، پيران و زنان در اين ميدان، مردم را خسته و نا اميد نمي‌کند.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام بلند پروازي‌هاي دولت و ارتش اسرائيل در اشغال غزه را سراب خواند و گفت: ديدند که نيروهاي مقاومت بدون مقابله رودرو، هر نقطه‌اي را که بخواهند، مورد هدف موشک‌هاي خود قرار مي‌دهند.
وي با يادآوري‌هاي ديدارهاي خارجي که از آغاز حمله به غزه با مسؤولان کشورهاي خارجي داشت، گفت: اکثر تحليل‌گران خارجي تعجب مي‌کردند که چگونه مردم غزه آن همه موشک را در مناطق محدود غزه آماده داشتند که از چشم جاسوسان و ماهواره‌هاي اطلاعاتي صهيونيست‌ها پنهان ماند!
هاشمي رفسنجاني وظيفه مسؤولان مقاومت را در شرايط پس از جنگ غزه، مهم خواند و گفت: اگر مي‌خواهيد با مقاومت خويش ارتش اسرائيل را به زانو در آوريد، بايد براي مراحل جديد برنامه‌ريزي کنيد تا باز هم غافلگير شوند.
وي دفاع از مردم فلسطين را سياست اصولي نظام اسلامي در ايران دانست و گفت: از اول مبارزه عليه رژيم پهلوي، دفاع از مظلوميت مردم فلسطين را وظيفه خود مي‌دانستيم و الان هم مدعيان حقوق بشري بايد پاسخ دهند که چرا در مقابل اين همه جنايات خاموش مي‌شوند؟!
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تبريک مقاومت و شجاعت جهادگران در مقابل تهديدات و حملات ارتش صهيونيستي، گفت: سلام مرا به مردم و همسنگران مجاهدان برسانيد و بگوييد مقاومت همان راهي است که قرآن براي مجاهدان ترسيم کرده است.
رمضان عبدالله نيز در اين ديدار ضمن ارائه گزارشي از اوضاع غزه در روزهاي جنگ و پس از آن، گفت: از ايران به خاطر حمايت‌هاي انساني و اسلامي‌اش تشکر مي‌کنيم.
دبير کل جنبش جهاد اسلامي فلسطين با بيان مصاديقي از جنايت‌هاي ارتش رژيم اشغالگر قدس عليه مردم غزه، گفت: هر چه جنايت آنها بيشتر مي‌شد، اراده مردم در مقاومت محکمتر مي‌شد.
وي افزود: تاريخ ملت‌ها مقاومت مردم در جغرافياي غزه را به عنوان درسي به ملت‌ها ثبت خواهد کرد.
رمضان عبدالله با يادآوري ترجمه کتاب "القضيه الفلسطينه" توسط آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در سال‌هاي قبل از پيروزي انقلاب و ابلاغ تشکر مردم و جوانان غزه براي اطلاع‌رساني از مظلوميت مردم فلسطين، گفت: اگر چه کتاب‌هاي فراواني در طول اين سال‌ها نوشته شده، اما پس از پيروزي اخير مردم غزه، اثري خلق شد که قلب تل‌آويو مورد تهديد مجاهدان است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |