شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 4541 15:20 1393/05/24
ناصري :  رئيس جمهور از سوي رانت خواران 8 سال گذشته تحت فشار است

ناصري : رئيس جمهور از سوي رانت خواران 8 سال گذشته تحت فشار است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ناصري :  رئيس جمهور از سوي رانت خواران 8 سال گذشته تحت فشار است

ناصري : رئيس جمهور از سوي رانت خواران 8 سال گذشته تحت فشار است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی


يک عضو بنياد باران گفت: رئيس جمهور به کساني انتقاد وارد کرد که از رهبري پيشي گرفته‌اند و نسبت به مذاکرات هسته‌اي احساس ترس و لرز مي‌کنند.
عبدالله ناصري در گفت و گو با ايسنا،‌ با اشاره به انتقاداتي که به نحوه بيان رئيس جمهور در سخنان اخيرش وارد شده است، اظهار کرد: رئيس جمهور کساني را بزدل سياسي معرفي کرد که از رهبري پيشي گرفته‌اند و با وجود اين که مذاکرات زير نظر مقام معظم رهبري در حال جريان است ، در اين مسير سنگ اندازي مي‌کنند.
وي افزود: مخاطبين رئيس جمهور همچنين کساني هستند که نگران افشا شدن بخشي از رانت‌خواري‌هاي خود در 8 سال گذشته هستند، پس آنها همه در برابر سياست‌هاي دولت به ويژه سياست خارجي دولت مقاومت مي‌کنند. اين عده در نظام رانتي دولت قبل امتيازات ويژه‌اي را به دست آورده بودند و اکنون نگران افشا شدن رانت‌هاي خود هستند.
اين فعال سياسي اصلاح طلب درادامه با بيان اين‌که ادبيات رئيس جمهور خوب نبود، افزود: صحبت‌هاي رئيس جمهور اين پيام را داشت که وي تحت فشار است، زيرا منطقا رئيس جمهور شخصيتي نيست که اين گونه صحبت کند. بايد به اين نکته توجه کرد که حکومت بايد به کمک دولت بيايد و بااين فشارها مقابله کند.
اين عضو بنياد باران با توصيه به رئيس جمهور مبني بر تحمل بيشتر در مقابل مخالفان، گفت:‌در 8 سال دولت اصلاحات فشارهاي بيشتري بر محمد خاتمي وارد بود ،ولي وي هيچ گاه با اين ادبيات صحبت نکرد.
ناصري همچنين بااشاره به نقش حاميان دولت در کم کردن فشارها بر رئيس جمهور تصريح کرد: حاميان دولت بايد بخشي از جور دولت را بکشند و به دولت کمک کنند وبا محوريت اخلاق و انصاف به مردم بگويند در 8 سال گذشته چه بر سر کشور رفته و شرايط فعلي کشور را بازگو کنند.
وي در پايان افزود: البته اين وظايف به عهده مديران ارشد دولت نيز است که آنها در اين زمينه دچار انفعال هستند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |