شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 42484 18:08 1395/07/26
بازار آتی همچنان بی رمق انتظار می کشد

بازار آتی همچنان بی رمق انتظار می کشد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
بازار آتی همچنان بی رمق انتظار می کشد

بازار آتی همچنان بی رمق انتظار می کشد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

یحیی حیدریان معامله گر قراردادهای آتی شرکت کارگزاری مبین سرمایه

آنچه در بازار آتی گذشت

تداوم واکنش کند وتدریجی قیمت سکه نقدی نسبت به نوسانات قیمت طلای جهانی و بهای دلار در بازار ارز و باقی ماندن حباب مثبت (بالابودن ارزش بازاری از ارزش ذاتی) بالای ۲۰ هزارتومان، نوسانات محدودی را را در بازار آتی سکه رقم زده است و ازحجم معاملات به شدت کاسته شده است.

قیمت های بازار آتی سکه در معاملات امروز تحت تاثیر نوسانات  اندک قیمت اونس طلای جهانی به دلیل نبود اخبار تکان دهنده قوی  در روندی نسبتا خنثی به کار خود پایان دادند و تغییر چندانی را نسبت به روز گذشته نداشتند.

قیمت اونس طلای جهانی پس از افت هفته ای قبل خود اینک در محدوده ۱۲۵۰ دلار مورد حمایت قرار گرفته است و معامله گران در انتظار انتشار داده های اقتصادی جدید برای تعیین روند آتی آن هستند.

قیمت دلار در بازار ارز نیز تحت تاثیر عرضه های گسترده صرافی بانک ها در مسیر نزولی قرار گرفته است و در معاملات امروز قیمت دلار نقدی با افت ۶ تومانی به قیمت ۳۵۸۹ تومان رسید.

انتظار می رود با انتشار گزارش های اقتصادی جدید در بازارهای مالی جهان در روز های آینده  به ویژه گزارش تورم ماهانه در ایالات متحده و نشست بانک مرکزی اروپا شاهد نوسانات شدید در بهای طلای جهانی و افزایش تلاطمات در بازار آتی سکه باشیم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |