جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 66974 18:27 1396/05/25
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۶ مرداد ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۶ مرداد ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۶ مرداد ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۶ مرداد ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

شریعتمداری صنعت را به خوبی می شناسد

رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: وزیر پیشنهادی برای تصدی پست وزارت صنعت،معدن و تجارت جزو بهترین افراد است چرا که می تواند با علم ،تجربه و درایتی که دارد باعث اعتلای حوزه صنعت شود.مهدی کرباسیان، رئیس هیئت عامل ایمیدرو در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان این مطلب افزود: برخلاف اینکه می گویند آقای شریعتمداری نسبت به حوزه صنعت اطلاعات کافی ندارد اما معتقدم این حوزه را به خوبی می شناسد و می داند برای حل چالش های صنعتگران چه تصمیم های بگیرد.وی ادامه داد: صنعتگران شرایط بسیار سختی داشتند که خوشبختانه در دولت یازدهم تا حدودی رفع شد ولی اکنون زمان پیشرفت و رسیدن به بازارهای هدف است.  

حجتی نمره قبولی گرفته است

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث خودکفایی در گندم رکورد زدیم اما برای پرداخت پول کشاورزان بسیار نارضایتی ایجاد شد که قسمتی از آن به عدم تامین اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه برمی گردد و مقداری از آن هم به توزیع ناعادلانه منابع مربوط است. سید مهدی فرشادان عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایلنا، در خصوص حضور مجدد محمود حجتی در کابینه دولت دوازدهم اظهار کرد: آقای حجتی تا کنون نمره قبولی گرفته اند هرچند که نواقصی را این مدت در کارهایشان داشته اند که قسمتی از آن مربوط به حوزه کشاورزی و قسمت دیگر مربوط به منابع مالی است. پول گندم یکی از مشکلاتی بود که به خاطر تاخیر دچار مشکل شدیم. ما در سال گذشته در بحث خودکفایی در گندم رکورد زدیم اما برای پرداخت پول کشاورزان بسیار نارضایتی ایجاد شد که قسمتی از آن به عدم تامین اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه برمی گردد و مقداری از آن هم به توزیع ناعادلانه منابع مربوط است.  

امضا و مبادله تفاهم نامه بین سازمان مدیریت صنعتی و ساتا

سازمان مدیریت صنعتی و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) به منظور بررسی نیازها و توانایی ها و امکان همکاری هدفمند و سازمان یافته بین طرفین، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، موضوع این تفاهم نامه همکاری در ارایه خدمات مشاوره ای، آموزشی و پژوهشی مورد نیاز ساتا در زمینه مدیریت است.بنا به این گزارش، از جمله خدمات و زمینه های همکاری در حوزه مشاوره و پژوهش، اجرای پروژه های تحقیقاتی و کاربردی مورد نیاز ساتا و همکاری در ارزیابی شرکت های زیرمجموعه آن است.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |