شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 59004 18:50 1396/02/10
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۱ اردیبهشت ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۱ اردیبهشت ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۱ اردیبهشت ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۱ اردیبهشت ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

چرخ های توسعه ایران با اندیشه و بازوان کارگران می چرخد

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو طی پیامی ضمن پاسداشت روز کارگر این روز را به همه کارگران بویژه همکاران خود در گروه صنعتی ایران خودرو تبریک گفت. به گزارش ایکوپرس، در پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت ۱۱ اردیبهشت آمده است: روزکارگر، این روز ارزشمند را به همه همکاران خود که مومنانه در سنگر تولید ملی مجاهدت می‌کنند، تبریک می‌گویم. حضور در این عرصه خدمت و تلاشگری مایه مباهات همگی ماست چرا که به عنوان عضوی از خانواده صنعت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در کشور متمدن عزیزمان ایران، در سایه سار خیمه تولید که مایه عزت و سربلندی است، خدمت می‌کنیم.  

تبریک به دستانی که تمدن آفریدند

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت فرارسیدن روز کارگر، ضمن تقدیر از زحمات تمامی کارگران به خصوص کارگران گروه خودروسازی سایپا، طی پیامی این روز را تبریک گفتند.به گزارش سایپا نیوز، مهدی جمالی، با اشاره به عنوان سال ۱۳۹۶ "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" در پیام خود اعلام داشت: هر گونه کالایی که توسط انسان تولید می شود ساخته دستانی است  که اگر نبودند و نباشند هیچ ایده ای نمی توانست شکل بگیرد و هیچ سازه ای هم ساخته نمی شد. اگر بگوییم که معنای تمدن یعنی کلیه دستاوردهای مادی و ملموس  بشر، در آن صورت می توانیم بگوییم اگر دست کارگران نبود، ما شاهد هیچ تمدنی هم نبودیم. پیامبر اکرم(ص) هم با بوسیدن دست کارگر می خواستند به ما بیاموزند آنچه امروز داریم به برکت این دستان توانمند است.  

با اعمال نفوذ خودروسازان برخورد شود

یک کارشناس صنعت خودرو با انتقاد از سانسور گزارش‌های ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی خواستار برخورد با خودروسازانی شد که برای محدودسازی انتشار عمومی این گزارش‌ها، اعمال نفوذ کرده‌اند.امرالله امینی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به محدودسازی انتشار عمومی گزارش‌های ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی، اظهار کرد: ریشه چنین موضوعات و اعمال نفوذهایی از سوی خودروسازان به انحصاری بودن صنعت خودرو و نوع نگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت به خودروسازان باز می‌گردد.وی با بیان اینکه باید مشخص شود چه مرجعی با کدام اختیارات و مبنای قانونی از انتشار عمومی و کامل گزارش‌های ارزیابی کیفی خودروهای داخلی جلوگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: مطمئنا خودروسازان در این زمینه اعمال فشار می‌کنند، اما این نهادهای مسوول هستند که با این اقدامات برخورد کنند.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |