جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 52677 18:26 1395/11/09
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۰ بهمن ۹۵

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۰ بهمن ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۰ بهمن ۹۵

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۰ بهمن ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

حداکثر زمان رسیدگی به شکایات مصرف‌کنندگان خودرو ۲۰ روز

براساس قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، تمام عرضه‌کنندگان خودرو موظفند ظرف مدت حداکثر ۲۰ روز به شکایت مصرف‌کنندگان از فرایند فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود رسیدگی کنند.به گزارش ایسنا، مصرف‌کنندگان از عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو در حوزه فروش و خدمات پس از فروش این محصولات ناراضی هستند.نارضایتی مصرف‌کنندگان در حوزه فروش خودروهای داخلی بیشتر معطوف به پایین بودن کیفیت این محصولات و در حوزه فروش خودروهای وارداتی نیز مربوط به گران‌فروشی و تاخیر در تحویل خودروهای فروخته شده است.همچنین در حوزه خدمات پس از فروش نیز مصرف‌کنندگان از نقایصی چون کمبود قطعات، کیفیت پایین خدمات و تعمیرات و اخذ هزینه‌های بالا، ناراضی هستند.  

ایجاد ساختار چابک و کارآمد در بخش خدمات پس از فروش سایپا

سایپا برنامه گسترده ای در زمینه توسعه محصولات دارد که با اجرای این برنامه و ورود خودروهای جدید در چند سال آینده، کسب و کار شبکه تولید، فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا گسترش می یابد. مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، در جریان نشست نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا در استان اصفهان با اشاره به همکاری شبکه نمایندگی ها در سراسر کشور اظهار کرد: امروز بخش مهمی از جریان تولید و اقتصاد کشور توسط صنعت خودروسازی به ویژه در گروه سایپا رقم می خورد که بیانگر اهمیت و ضرورت وجودی این صنعت است.  

حمایت دولت قطر از روش‌های نوآورانه کشاورزی

دولت قطر، کشاورزان محلی را به استفاده از روش‌های نوآورانه کشاورزی برای افزایش تولید تشویق می‌کند. همچنین از ترویج کشاورزی ارگانیک در صنعت کشاورزی قطر حمایت می‌کند.به گزارش ایانا از وب‌سایت The Peninsula، عمادحسین آل‌توریهی، کارشناس کشاورزی دردپارتمان امور کشاورزی وزارت شهر و محیط زیست گفت: دولت در حال تشویق به افزایش راه‌های جدید برای افزایش تولید مزارع مانند هیدروپونیک است. کشاورزانی که از هیدروپونیک استفاده می‌کنند، می‌توانند از وام دولتی بهره‌مند شوند.وی افزود: برخی از کشاورزان به مزایای استفاده از هیدروپونیک و اهمیت کشاورزی ارگانیک پی برده‌اند، روش‌های جدید کشاورزی از راهکارهایی هستند که می‌تواند بر شرایط سخت در طول فصل تابستان غلبه کند.این کارشناس کشاورزی گفت: دولت در تلاش برای بهبود امنیت غذایی است. چراکه قطر ۸۵ درصد از مواد غذایی خود رااز واردات تامین می کند، اما در اوج فصل رشد از ماه نوامبر تا ماه ژوئن ما میزان زیادی تولید داریم.              


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |