جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 41112 18:20 1395/07/05
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۶ مهر ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۶ مهر ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۶ مهر ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۶ مهر ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

رونمایی از وای فای شهری در تلکام ۲۰۱۶

مخابرات استان تهران که از مدتی پیش ارائه آزمایشی وای فای شهری را در برخی نقاط استان تهران آغاز کرده،همزمان با نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ به رونمایی از این سرویس خواهد پرداخت.محمدرضا بیدخام در این باره اعلام کرد:این طرح به منظور ارائه اینترنت پرسرعت بی سیم در سطح اماکن عمومی شهر تهران اجرا خواهد شد.  

مذاکرات ایران برای جت‌های منطقه‌ای برزیل آغاز شد

پس از آنکه با صدور مجوز اوفک، خرید هواپیما از بوئینگ و ایرباس یک گام تا تحقق نهایی فاصله دارد،حالا وقت آن رسیده که ایران به دیگر گزینه‌های موجود در صنعت هواپیمایی جهان نیز فکر کند، موضوعی که این‌بار برزیل را به آسمان ایران دعوت خواهد کرد.قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از آغاز مذاکرات رسمی با شرکت امبرائر برزیل خبر داده است. این شرکت که سابقه‌ای نسبتا طولانی در تلاش برای به دست آوردن بازارهای بین‌المللی دارد در طول سال‌های گذشته با متنوع‌کردن ناوگان خود برنامه‌ریزی‌هایی را به منظور از سرگیری رقابت با شرکت بمباردیه کانادا به منظور تبدیل شدن به سومین شرکت بزرگ هواپیماساز جهان پیگیری کرده است.  

 فرونشست زمین با جمعیت کنونی تهران اجتناب ناپذیر است

محمد پرورش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به فرونشست های زمین در مدت اخیر گفت: در تهران با ٨,۵ میلیون نفر جمعیت، فرونشست زمین یک واقعیت اجتناب ناپذیر است.به گزارش ایرنا به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان تهران، پرورش افزود: اگر قرار است در این شهر خدمات آب و فاضلاب، برق، مترو و... ارائه شود باید قبول کنیم که ممکن است یک سری حوادث هم اتفاق بیفتد.  

۸خط کشتیرانی بین المللی درصف ورود به بنادر ایران

معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در ماه های اخیر ۱۴ خط کشتیرانی بین المللی فعالیت مجدد خود را در بنادر ایران از سرگرفته و ۸ خط کشتیرانی برای همکاری با بنادر ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.جلیل اسلامی درگفت و گو با مهر با اشاره به استقبال خطوط کشتیرانی بزرگ برای ورود به بنادر ایران، گفت: ۲۲ خط کشتیرانی بین المللی پیش از اعمال تحریم ها با ایران در ارتباط بودند که در ماه های اخیر ۱۴ خط فعالیت مجدد خود را آغاز کردند و ۸ خط کشتیرانی هم برای همکاری با بنادر ایران اعلام آمادگی کرده اند.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |