شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 62982 14:27 1396/04/03
آرین‌منش عنوان کرد: حواشی ناپسند راهپیمایی روز قدس، زخمی بر پیکر زیبای وحدت ملی

آرین‌منش عنوان کرد: حواشی ناپسند راهپیمایی روز قدس، زخمی بر پیکر زیبای وحدت ملی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
آرین‌منش عنوان کرد: حواشی ناپسند راهپیمایی روز قدس، زخمی بر پیکر زیبای وحدت ملی

آرین‌منش عنوان کرد: حواشی ناپسند راهپیمایی روز قدس، زخمی بر پیکر زیبای وحدت ملی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) نوشت: محمدجواد آرین‌منش، دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی، درباره پیام حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این راهپیمایی نماد وحدت، هوشیاری و حضور مستمر مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی بود. این حضور نشان داد که آرمان فلسطین برای ملت ایران همچنان در اولویت است و هر چقدر از عمر انقلاب می‌گذرد نه تنها این حمایت و پشتیبانی کمرنگ نشده بلکه مردم با هوشمندی و شکوه بیشتری این یادگار گرانسنگ امام(ره) را ارج می‌نهند و راه امام(ره) که همان راه ظلم‌ستیزی، استکبارستیزی و حمایت از مظلومان است را ادامه می‌دهند.

حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس؛ نماد اراده ملی در مقابله با استبکار و صهیونیسم

وی اظهار کرد: حضور همه نسل‌های انقلاب، به ویژه نسل جوان، در هوای گرم و با زبان روزه در راهپیمایی روز جهانی قدس از اراده ملی در برابر استکبار جهانی، تروریسم، صهیونیسم و همه عواملی حکایت دارد که با انسان و انسانیت سر ستیز دارند و از این طریق فریاد خود را بر سرکودک‌کشان و اشغالگران کشیدند.

حواشی راهپیمایی زخمی بر پیکر وحدت ملی بود

آرین‌منش درباره برخی حواشی ایجادشده در راهپیمایی روز گذشته و سر دادن برخی شعارها علیه رئیس‌جمهور کشورمان گفت: این اتفاقات ناپسند زخمی بر پیکر زیبای وحدت ملی بود. برداشت نادرستی که برخی افراد از عبارت «آتش به اختیار» رهبری می‌کنند و خودسری، هنجارشکنی و حرمت‌شکنی را به نام انقلابی‌گری ترویج می‌کنند متاسفانه مسئله اصلی که حضور مردم در راهپیمایی و ضدیت با صهیونیسم بود را تا حدی تحت‌الشعاع قرار داد و به این حضور باشکوه آسیب زد.

دبیر حزب موتلفه در خراسان رضوی عنوان کرد: قیاس کردن رئیس جمهور منتخب مردم که حدود ۲۴ میلیون رأی آورده است با فردی همچون بنی صدر، در حقیقت اهانت به مردمی است که به فرد منتخب رأی دادند و با حضور خود نظام را تقویت کردند.

باید یک‌بار برای همیشه جلوی این خودسری‌ها گرفته شود

وی یادآور شد: لازم است دستگاه‌های مسئول به این قضیه ورود کرده و بدون چشم‌پوشی با هرکس که با هر شعاری، چه به نام انقلابی‌گری و چه به نام ضدانقلابی‌گری، این اقدامات را انجام داده برخورد قاطع و قانونی را انجام دهند.

آرین‌منش تأکید کرد: لازم است بالاخره یکبار و یک‌جا جلوی این خودسری‌ها گرفته شود و الا اگر قرار باشد هر کسی و گروهی به صورت خودسرانه هرچه به نظرش می‌رسد را عملی کند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و حرمت قانون در کشور زیر سؤال می‌رود. عدم برخورد با این خودسری‌ها موجب توسعه و ترویج این حرکات و عادی‌سازی این رویه‌ها خواهد شد و تبعات نامطلوبی برای فضای سیاسی و اجتماعی کشور خواهد داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان تصریح کرد: به عقیده من بزرگان، مراجع و علمای دینی همانگونه که در برخی قضایای دیگر اعلام موضع می‌کنند و بیانیه می‌دهند لازم است در این باره نیز اعلام موضع کنند و از سوی دیگر جریانات انقلابی هم باید مواضع خود را با صراحت درباره این هنجارشکنی‌ها بیان کرده و مانع انتساب این افراد به جریان انقلابی شوند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |