در۶ ماهه نخست امسال صورت گرفت

بهره‌مندی بیش از ۱۷ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: بیش از ۱۷ هزار مشترک در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سطح استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

شناسه خبر: 175112
بهره‌مندی بیش از ۱۷ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی در استان اصفهان

ابوالقاسم عسکری با اشاره به اینکه بیش از ۲ میلیون و ۸۰ هزار مشترک در سطح استان پهناور اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند گفت: امروزه حامل‌های انرژی به‌ویژه گاز طبیعی نقش مؤثری در توسعه، رفاه، بهداشت، اقتصاد کشور و خانوارها دارد و به همین منظور باهمت و تلاش‌های انجام شده در این شرکت در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳، ۱۷ هزار و ۱۰۶ مشترک در واحدهای تولیدی، صنعتی، تجاری، خانگی، آموزشی و عمومی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی افزود: در همین مدت، ۳۰۲ کیلومتر شبکه گازرسانی برای هم استانی‌های شریف اجرا و بیش از ۵ هزار انشعاب جدید نصب شده است.

عسکری گفت: کمک به چرخه تولید و اقتصاد یک وظیفه مهم است و به همین منظور به بیش از ۱۷۰۰ واحد تولیدی، صنعتی، تجاری و عمومی و ۱۵ هزار مشترک خانگی شهری و روستایی گازرسانی صورت‌گرفته و از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: در حال حاضر ۱۱۴ شهر و بیش از ۱۵۰۰ روستا و مکان مزرعه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و مأموریت و رسالت این شرکت، تأمین ایمن و پایدار گاز مشترکین خانگی، تجاری، تولیدی، صنعتی و نیروگاهی این استان پهناور است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار