کد تخفیف اسنپ پی برای خرید در شرایط نابسامان اقتصادی

با توجه به صعودی بودن نرخ تورم در سال‌های اخیر و افزایش قیمت محصولات مختلف، خرید کردن برای تعداد زیادی از مردم به یک پروسه سخت تبدیل شده است. به همین دلیل، موسسات مختلف تلاش کرده اند تا با فراهم کردن شرایط خرید اعتباری و اقساطی، این امر را برای مردم کمی‌ساده تر کنند.

شناسه خبر: 17594
کد تخفیف اسنپ پی برای خرید در شرایط نابسامان اقتصادی

با توجه به صعودی بودن نرخ تورم در سال‌های اخیر و افزایش قیمت محصولات مختلف، خرید کردن برای تعداد زیادی از مردم به یک پروسه سخت تبدیل شده است. به همین دلیل، موسسات مختلف تلاش کرده اند تا با فراهم کردن شرایط خرید اعتباری و اقساطی، این امر را برای مردم کمی‌ساده تر کنند. یکی از این پلتفرم‌های خرید قسطی و اعتباری اسنپ پی است که با ارائه اعتبار به شما کمک می‌کند تا خریدی ساده تر و لذت بخش تر را تجربه کنید. به خاطر داشته باشید که با داشتن کد تخفیف اسنپ پی می‌توانید علاوه بر پرداخت اقساطی، با هزینه کم تری نیز خرید کنید. در واقع با ثبت نام در اسنپ پی، امکان خرید قسطی برای شما فراهم شده و با انتهاب این شیوه پرداخت موقع ثبت سفارش، تخفیف بیشتری هم می‌گیرید.

با اسنپ پی امروز بخرید بعداً پرداخت کنید

اسنپ پی فعالیت خود را از سال 1399 به عنوان اولین سرویس «الان بخر و بعداً پرداخت کن» آغاز کرده است. این مجموعه تلاش می‌کند تا کاربران مختلف بتوانند هر محصولی را درست در زمانی که به آن نیاز دارند بدون نگرانی و دغدغه مالی تهیه کنند. البته لازم به ذکر است که اسنپ پی یک فروشگاه محدود نیست بلکه پلتفرمی ‌است که امکان خرید اقساطی از بیش از 350 فروشگاه آنلاین در زمینه‌های مختلف را برای شما فراهم می‌کند. کافیست فروشگاه مد نظر شما با اسنپ پی همکاری کند تا بتوانید از آن قسطی خرید کنید.

توجه داشته باشید که امکان استفاده از سرویس اعتباری اسنپ برای تمام کاربران وجود ندارد. فعال بودن یا نبودن این امکان، به میزان فعالیت هر کاربر در سوپر اپلیکیشن اسنپ بستگی دارد. در صورتی که جزو کاربران خاص باشید و این اعتبار به شما تعلق بگیرد، برای استفاده از آن باید ابتدا مراحل ثبت نام و فعالسازی را پشت سر بگذارید. با مراجعه به صفحه اختصاصی اسنپ پی و انتخاب گزینه ثبت نام می‌توانید مراحل احراز هویت و فعالسازی را به سرعت طی کنید. پس از آن ماهانه مقدار مشخصی اعتبار برای خرید اقساطی در اختیار شما قرار می‌گیرد. از این اعتبار می‌توانید برای پرداخت هزینه خدمات اسنپ و یا خرید از فروشگاه‌های تعیین شده استفاده کنید. پس از خرید، باید یک چهارم مبلغ کل را پرداخت کرده و مابقی را در 3 قسط و در طول 3 ماه تسویه کنید. میزان اعتبار هر فرد هم متفاوت بوده و می‌تواند از یک تا ده میلیون باشد. البته، خوش حساب بودن و پرداخت به موقع، اعتبار شما را افزایش می‌دهد.

مزایای خرید با اسنپ پی

همانطور که گفته شد اسنپ پی تنها ارائه دهنده سرویس خرید اعتباری و اقساطی نیست؛ اما با توجه به مزیت‌های ویژه ای که دارد به طور قطع یکی از محبوب ترین پلتفرم‌ها در این زمینه محسوب می‌شود. یکی از مهم ترین مزیت‌هایی که این مجموعه برای کاربران خود در نظر می‌گیرد، عدم دریافت سود است. بیشتر پلتفرم‌ها و یا فروشگاه‌هایی که فروش اقساطی دارند، درصد مشخصی سود یا کارمزد نیز دریافت می‌کنند. این در حالی است که اسنپ پی هیچ سودی از شما نمی‌گیرد. به علاوه، برای خرید اعتباری از این سرویس به چک و سفته برای ضمانت هم نیازی ندارید.

زمانی که شما روش خرید اقساطی را انتخاب می‌کنید، تنها بخشی از بودجه در دسترس شما مصرف می‌شود و این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا مدیریت امور مالی را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید. همچنین، از دیگر مزیت‌های این سرویس می‌توان به تنوع بالای محصولات و فروشگاه‌ها، عدم تأثیر افزایش قیمت‌ها روی مبلغ اقساط و خرید سریع و راحت اشاره کرد.

خرید از تمام زیر مجموعه‌های اسنپ به صورت اقساطی

زمانی که شما پرداخت اعتباری و اقساطی اسنپ پی را روی اکانت خود فعال کرده باشید، برای پرداخت هزینه خدمات مجموعه اسنپ از جمله تاکسی اینترنتی، سفارش غذا و سوپرمارکت و خرید محصولات مختلف، پرداخت اقساطی به عنوان یک گزینه برای شما نشان داده می‌شود. با انتخاب این روش، مبلغ خرید مثلاً کرایه تاکسی از اعتبار ماهانه شما کسر شده و می‌توانید آخر ماه آن را تسویه کنید.

یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌های وابسته به مجموعه اسنپ، اسنپ مارکت است. این اپلیکشن را می‌توان یک سوپر مارکت آنلاین بزرگ معرفی کرد که امکان خرید از فروشگاه های ‌هایپراستار را برای شما فراهم می‌کند. از آنجایی که ما همواره در زندگی روزمره خود به اقلام سوپر مارکتی نیاز داریم و نمی‌توانیم آن‌ها را از سبد خرید خود حذف کنیم، خرید اعتباری و اقساطی از اسنپ مارکت می‌تواند یک امتیاز منحصر به فرد و بسیار مفید باشد. در این مجموعه می‌توانید انواع مواد غذایی شامل گوشت و فرآورده‌های پروتئینی، تخم مرغ، لبنیات، شکر و نمک، حبوبات، ادویه‌ها، خوار و بار، تنقلات و محصولات آرایشی و بهداشتی را به صورت اینترنتی تهیه کنید.

توجه داشته باشید که اگر از کد تخفیف اسنپ مارکت برای ثبت سفارش اول یا غیراول خود از هایپر استار استفاده کنید، هزینه خرید این محصولات برای شما کم تر خواهد بود. به علاوه، استفاده از این کد هیچ منافاتی با ثبت کد تخفیف اسنپ پی ندارد. در واقع شما می‌توانید با خرید اقساطی از اسنپ مارکت و با اعمال کد‌های تخفیف، 2 بار تخفیف بگیرید و سپس هزینه باقی مانده را نیز اعتباری بپردازید. بدون شک این می‌توانید یکی از اقتصادی ترین تجربه‌های خرید شما باشد.

خرید قسطی از بهترین فروشگاه‌ها

در ابتدا نیز به شما گفتیم که اعتبار اسنپ پی تنها محدود به دریافت خدمات و یا خرید محصول از اپلیکیشن اسنپ نمی‌شود. در این بخش ضمن معرفی دسته بندی‌هایی که برای خرید از اسنپ پی وجود دارد، بهترین فروشگاه‌های فعال در هر حوزه را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

محصولات آرایشی و بهداشتی

به طور کلی فروشگاه‌هایی که در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند، از محبوب ترین فروشگاه‌های آنلاین محسوب می‌شوند. یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین آرایشی و بهداشتی در ایران خانومی ‌است که با عرضه محصولات با کیفیت و قیمت‌های مناسب همواره در تلاش بوده تا بتواند به خوبی پاسخگوی اعتماد مشتریان خود باشد. هم اکنون می‌تواند برای خرید ارزان تر از این مجموعه کد تخفیف خانومی ‌را از کانال تخفیف دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهید. به علاوه، امکان خرید اعتباری و اقساطی از این مجموعه نیز با کمک اسنپ پی فراهم شده است. شاواز ، سفیر، بیوتی کد، الانزا و فروشگاه‌های دیگری نیز در این دسته بندی با پلتفرم اسنپ پی همکاری می‌کنند.

مد و پوشاک

از دیگر محصولاتی که می‌توانید از فروشگاه‌های همکار اسنپ پی با خیال راحت و شرایط بهینه تهیه کنید، می‌توان به پوشاک، کیف و کفش و اکسسوری‌ها اشاره کرد. فروشگاه‌های تگموند، مل اند موژ، مومنتوم، گری، رایمون، مستر چرم، دنیلی، سرژه و بسیاری دیگر از مجموعه‌های فروش با همکاری این پلتفرم امکان خرید ساده تر را برای شما فراهم می‌کنند.

لوازم دیجیتال

زندگی کردن در عصر تکنولوژی و ارتباطات باعث شده است همه ما به وسایل دیجیتال و انواع گجت‌ها نیاز داشته باشیم. به طوری که این محصولات به یکی از ضروری ترین خرید‌های ما تبدیل شده اند. البته این کالاها در دسته خرید‌های گران قیمت قرار دارند و به همین دلیل خرید اقساطی و اعتباری آن‌ها می‌تواند بسیار خوشایند و لذت بخش باشد. چنانچه اعتبار اسنپ پی به شما تعلق گرفته باشد، می‌توانید با استفاده از آن و با مراجعه به فروشگاه‌های مربوطه، کالا‌های دیجیتال مورد نیاز خود را مقرون به صرفه تر تهیه کنید. از جمله فروشگاه‌هایی که امکان خرید از این روش در آن‌ها فراهم است می‌توان به موبایلتو، نتباکس، فیکوشاپ و یوپ اشاره کرد.

لوازم خانگی

لوازم خانه و آشپزخانه نیز از دیگر کالا‌های ضروری هستند که می‌توانید با استفاده از خدمات اسنپ پی به صورت اقساطی خریداری کنید. برای تهیه این محصولات می‌توانید علاوه بر اسنپ شاپ به فروشگاه‌های معتبر دیگری که با پلتفرم اسنپ پی همکاری دارند نیز مراجعه کنید. از جمله این فروشگاه‌ها می‌توان فروشگاه تولیپس را نام برد. به علاوه، به یاد داشته باشید که انواع گل و گیاه، لوازم حیوانات خانگی ، کتاب و محصولات فرهنگی دیگر را نیز می‌توانید از طریق این سرویس اعتباری خریداری کنید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار