تامین برق پایدار شاهرگ حیاتی شرکت آلومینا/لزوم مدیریت مصرف برای استفاده بهینه و تاکید بر مدیریت هزینه ها

رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت آلومینای ایران از تامین برق به عنوان شاهرگ حیاتی شرکت یاد کرد و گفت: با توجه به وقفه صورت گرفته در احداث نیروگاه برق حرارتی و خورشیدی لازم است تا مدیریت مصرف برق توسط همکاران به نحو بهینه صورت گیرد و هزینه های اضطراری در اولویت باشد تا با چالش مواجه نشویم.

شناسه خبر: 175523
تامین برق پایدار شاهرگ حیاتی شرکت آلومینا/لزوم مدیریت مصرف برای استفاده بهینه و تاکید بر مدیریت هزینه ها

به گزارش جهان اقتصاد  از روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران؛ دکتر حمیدرضا بادکوبه با تاکید بر مدیریت مصرف برق در شرایط فعلی اظهار داشت: با توجه به ایجاد وقفه و تاخیر در احداث فاز اول نیروگاه های شرکت آلومینا (حرارتی ۹۰ مگاوات و خورشیدی ۱۰ مگاوات ) مدیریت هزینه های شرکت نیازمند همراهی همکاران در بخش های مختلف می باشد.

وی افزود: در این راستا از تمامی همکاران انتظار می رود دست به دست هم دهند و در کنار هم و برای هم  در استفاده بهینه از قطعات تجهیزات، مواد اولیه و به خصوص انرژی و مصرف برق تلاش کنند و هزینه های حیاتی و اضطراری را در اولویت اقدام قرار دهند.

دکتر بادکوبه از مهمترین دلایل وقفه در احداث این نیروگاه را تاخیر در صدور مجوز از سمت سازمان خصوصی سازی اعلام کرد و گفت : با توجه به رو به اتمام بودن مهلت مقرر آئین نامه ماده ۴ قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق برای احداث نیروگاه حرارتی و ابلاغ اتمام تعهد تامین انرژی برق توسط شرکت برق منطقه ای خراسان ، جهت پایداری سیستم تولید، نیاز به خرید ۶۰ مگاوات برق آزاد می باشد که هزینه ای چند برابر تعرفه را به شرکت وارد می کند.

  رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت آلومینای ایران خاطرنشان کرد: در این راستا همکاران گرامی لازم است حتی المقدور از صدور درخواست های مازاد و هزینه های جانبی بپرهیزند و یا از هزینه قرارداد خرید خدماتی که توانایی انجام آن توسط همکاران محترم شرکت مقدور می باشد جلوگیری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش همکاران و برنامه های پیش رو مطمئناٌ از بحران تامین برق و ناترازی انرژی در سال آینده با همت همگانی و اصلاح الگوی مصرف سربلند عبور خواهیم کرد.

خاطر نشان میگردد، دکتر بادکوبه رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت نیز در خصوص تامین برق پایدار و اهمیت این مهم در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۲ با مدیر عامل محترم شرکت برق منطقه‌ای خراسان دیدار و گفتگو نمودند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار