تقدیر مدیرکل تعاونی،کار و رفاه اجتماعی خوزستان از رعایت اصول ایمنی در شرکت فولاد اکسین

مدیرکل تعاونی،کار و رفاه اجتماعی خوزستان از رعایت اصول ایمنی، بهداشت و محیط زیست در شرکت فولاد اکسین تقدیر به عمل آورد.

شناسه خبر: 175519
تقدیر مدیرکل تعاونی،کار و رفاه اجتماعی خوزستان از رعایت اصول ایمنی در شرکت فولاد اکسین

مجتبی ظفری پور مدیرکل تعاونی،کار و رفاه اجتماعی خوزستان از رعایت اصول ایمنی در شرکت فولاد اکسین با اهدای دو لوح تقدیر به علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و طاها عبیاتی رییس اداره ایمنی،بهداشت و محیط زیست این شرکت به پاس عملکرد شایسته و عالی در راستای اهداف عالیه حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست تقدیر کرد.

عملکرد شایسته شرکت فولاد اکسین خوزستان در ایمنی سازی محیط کار و همچنین اجرای برنامه های حفاظتی جهت شناسایی کنترل کانون های خطر در کارگاه باعث شد تا از عملکرد این شرکت در حوزه HSE تقدیر و تشکر به عمل آید.

همچنین پیاده سازی آیین نامه های حفاظت فنی و بهداشت کار با رویکرد پیشگیری از بروز حوادث ناشی از کار، از دیگر رویکردهای و شاخصه هایی بود که تقدیر نامه مدیرکل تعاونی، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از شرکت فولاد اکسین به آن اشاره شده است.

براساس این گزارش شرکت فولاد اکسین به عنوان صادرکننده نمونه فولاد در نیمه نخست امسال با عملکردی شایسته در حوزه تولید توانسته همه نگاه ها را به سمت خود معطوف کند اما همه این مسایل در کنار مهمترین بحث و اصل اولیه شرکت یعنی رعایت ایمنی انجام شده است و توجه به چنین دغدغه در اکسین نشانه اهمیت نگاه همه جانبه به سلامت کارگران و اهمیت این قشر زحمتکش است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار