در بیست و ششمین سمپوزیوم فولاد رخ خواهد داد؛

ارائه ۱۲ مقاله تخصصی صنعت فولاد توسط شرکت دانش محور فولاد هرمزگان

شناسه خبر: 175465
 ارائه ۱۲ مقاله تخصصی صنعت فولاد توسط شرکت دانش محور فولاد هرمزگان

در بیست و ششمین سمپوزیوم فولاد کیش که همزمان با آن همایشی با موضوعات فولاد سبز، بازیافت پسماند، نوآوری در چرخه تولید فولاد، برگزار می‌شود شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یک شرکت دانش‌محور فولادی، 12 مقاله در حوزه صنعت فولاد ارائه کرده است که طی سه روز در معرض دید اساتید، دانشجویان و فعالان صنعت فولاد قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، بیست و ششمین همایش و نمایشگاه فولاد کیش با حضور شرکت‌های بزرگ حوزه صنایع فولادی و فلزی ازجمله شرکت فولاد هرمزگان از روز سه‌شنبه یکم آبان ماه آغاز و تا 3 آبان ماه 1403 تحت عنوان سمپوزیوم فولاد 403 توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری نمایشگاه امسال ارائه آخرین دستاوردهای صنعتی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف نرم‌افزار و سخت‌افزار مورد استفاده در صنعت فولاد و صنایع وابسته عنوان شده است که از ساعت 5 عصر تا 10 شب در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

همچنین هدف از برگزاری سالانه سمپوزیوم‌های فولاد با حمایت شرکت‌های فولادی و دانشگاه‌های کشور، ایجاد زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست‌اندرکاران صنعت فولاد کشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران در این زمینه و  به منظور رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت است.

شایان ذکر است، شرکت فولاد هرمزگان همچون دوره‌های گذشته در نمایشگاه و همایش بیست و ششم حضوری فعال دارد و در نمایشگاه ورودی B غرفه 49، از ساعت 5 عصر تا 10 شب پذیرای علاقه‌مندان، تجار، دانشجویان و ذی‌نفعان برای پاسخگویی به سوالات خواهد بود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار