در اولین دیدار سرپرست جدید شرکت آلومینای ایران با پرسنل مطرح شد:

آلومینای ایران با قوت در مسیر پیشبرد اهداف توسعه ای پیش خواهد رفت

سرپرست شرکت آلومینای ایران با تاکید بر لزوم همکاری همه بخش‌ها در جهت توسعه و پیشرفت، گفت: بی شک با افزایش همکاری و همراهی تمام پرسنل در این مجموعه در جهت تحقق اهداف توسعه ای با قوت پیش خواهیم رفت.

شناسه خبر: 174331
آلومینای ایران با قوت در مسیر پیشبرد اهداف توسعه ای پیش خواهد رفت

دکتر حمیدرضا بادکوبه در دیدار با پرسنل و کارکنان این مجموعه، شرکت آلومینای ایران را یکی از صنایع مهم و استراتژیک در منطقه عنوان کرد و افزود: در کنار این مجموعه بزرگ صنعتی، صنایع وابسته و کوچکی نیز شکل گرفته است که رشد و بالندگی منطقه و کشور را در بر خواهد داشت.

وی با تشریح چشم اندازی از صنعت آلومینای ایران و تولید شمش در این مجموعه، اظهارداشت:با وجود پتانسیل ها و حضور کارکنان متخصص و نهادهای اثرگذار و همراهی و پشتیبانی همه پرسنل بی شک برای تقویت این صنعت موثر در اقتصاد، درآمدزایی، ارزآوری و رشد و اشتغال کشور تلاش خواهیم کرد.

دکتر بادکوبه با برشمردن نقش آفرینی این صنعت مهم در کشور، ابراز امیدواری کرد: در شرایط کنونی با وجود مشکلات و چالش هایی پیش رو، با همراهی و فراهم سازی بستر تداوم این صنعت و توسعه آلومینای ایران برای رسیدن به اهداف و چشم اندازهای تعریف شده، گام های بیشتر و موثرتر برداشته شود.

ایشان همچنین از زحمات و تلاش‌های  دکتر شه بخش در طول تصدی مدیریت در شرکت آلومینای ایران تقدیر و تشکر نمودند.

گفتنی است در این دیدار دکتر بادکوبه سرپرست جدید شرکت آلومینا ضمن گفتگو با پرسنل از نزدیک در جریان خواسته های آنها قرار گرفت.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار