۵ برند خودروهای سنگین در ایران۵ برند خودروهای سنگین در ایران

در چندین دهه اخیر کشور ایران در زمینه تولید و مونتاژ خودروهای تجاری کامیون و کشنده ها پیشرفت چشم گیری را داشته است. حتی شرکت های خودروسازی نوپایی نیز به وجود آمده است تا به کمک ناوگان حمل و نقل کشوری بیایند. با وجود تولید انبوه کامیون و کشنده در ایران در چندین سال اخیر که نسبت به دوره های قبلی رشد چشم گیری را داشته انتظار می رود نوسازی ناوگان حمل و نقل در کشور سریعتر انجام گیرد.

شناسه خبر: 12893

طرح های مختلفی نیز برای نوسازی ناوگان در مجامع دولتی صورت گرفته است که امیدواریم هر چه سریعتر نتایج آن ها مشخص شود. قطعا شما گروه های خودروسازی معروف در سطح کشور را می شناسید ما در اینجا به 5 تا از برترین و بهترین های آن ها اشاره خواهیم کرد. در انتها نیز یکی از مجموعه های مطرح کشوری در زمینه خرید و فروش انواع کامیون و کشنده و خودروهای سنگین را نیز معرفی می کنیم تا انتها با ما باشید.

شرکت سایپا دیزل

شرکت خودروسازی سایپا دیزل در سال 1342 تاسیس شده بود. شرکت سایپا دیزل در اصل در ابتدا با نام ایران کاوه شروع به کار کرد. هدف اصلی شرکت سایپا دیزل در ابتدا فقط تولید سالانه 400 دستگاه بوده است. سایپا دیزل در سال 1362 همکاری خود را باگروه ولوو سوئدی آغاز نموده بود. در سال 1384 این شرکت همکاری خود را با گروه های خودروسازی چینی آغاز کرد. در پی تحریم ها این گروه فعالیت خود را با ولوو در سال 1397 قطع کرد. در طی همین سال ها بود که دیگر کامیون و کشنده های اروپایی وارد ایران نمی شدند. در نهایت در سال 1400 مجدد پس از سه سال وقفه موفق شد محصولات ولوو را وارد ایران کند. خودروهای تجاری ولوو به دلیل استهلاک بسیار پایین و عملکرد عالی که داشتند همواره مورد توجه مردم بودند.

محصولات سایپا دیزل شامل کامیونت M3، M4، کامیون باری اف ام 460، کامیون کمپرسی اف ام ایکس 460، کشنده های کا ایکس و کشنده ولوو اف اچ 500 است.

شرکت ایران خودرو دیزل

مجوعه ایران خودرو دیزل که در ابتدا با نام خاور در صنعت خودروسازی شروع به فعالیت کرده و در سال 1343 تاسیس شده بود. در سال 1378 سهام شرکت خاور توسط ایران خودرو خریداری شد و نام شرکت به ایران خودرو دیزل تغییر کرد. این شرکت تنها شرکتی که هنوز کامیون های بنز قدیمی آن طرفداران زیادی دارد و در صورت باز شدن ثبت نام این مدل کامیون در کسری از ثانیه تکمیل ظرفیت می شوند که نشان از محدودیت این برند در میان جامعه است.

ایران خودرو دیزل دارای محصولات متعدد و فراوانی که معروف ترین آن ها که از دیرباز در سبد کالا این شرکت باقی مانده کامیون های بنز نارنجی 1924 و 2624 باری و کمپرسی است. کشنده های آتامان 430 اسب بخاری، فوتون 430 و 460 اسب بخاری از دیگر محصولات جدید این شرکت محسوب می شوند که دارای عملکرد خوبی هستند. علاوه بر آن ها شرکت ایران خودرو دیزل در تناژ 6 تن کامیونت آرنا پلاس را نیز به بازار عرضه نموده است. این شرکت علاوه بر کامیون و کشنده ون وانا و اتوبوس شهری آتروس و اتوبوس برقی آتروس را نیز دارد.

شرکت بهمن دیزل

یکی از شرکت های مطرح خودروسازی داخلی شرکت بهمن دیزل که در سال 1382 تولیدات اولین کامیونت 6 تن ایسوزو ژاپنی را آغاز نمود. اولین کامیونت ایسوزو 5.2 تن خود را در سال 1385 تولید کرده بود. کامیونت های ایسوزو این شرکت تنها کامیونت ژاپنی و غیر چینی در کشور که دارای طرفداران زیادی چرا که استهلاک پایینی را دارد و در عین حال دارای کیفیت بالایی است. این شرکت دیزلی دارای محصولات زیادی است. اولین محصول بهمن دیزل که به بازار عرضه شد کامیونت های ایسوزو بودند. علاوه بر ایسوزو این شرکت کامیونت های فورس، شیلر و فاو را به تولید می رساند. کامیون کمپرسی و باری امپاور، کشنده های فاو، امپاور نیز از محصولات این شرکت به حساب می آیند.

یکی از جدیدترین کشند های که بهمن دیزل تولید و مونتاژ می کند کشنده بایک X9 می باشد. این کشنده جزو برترین کشنده های سال 2024 چین قرار گرفته است و دارای کیفیت بالایی است. البته شایان ذکر این کشنده فقط در مرحله رونمایی می باشد و امیدواریم سریع تر به بازار عرضه شود.

شرکت آرین دیزل

شرکت خودروسازی آرین دیزل فعالیت خود را در سال 1396 در شهرستان خمین آغاز نموده است. یکی از برندهای وارداتی این شرکت کامیونت جک می باشد. کامیونت جک را در تناژهای مختلف 6، 8.5 و 9 تن مونتاژ و تولید و در بازار عرضه می کنند. یکی از نمایندگی های برتر این شرکت که در سال جاری مقام اول را در فروش کامیونت های جک کسب نموده بود شرکت دیزلیران می باشد.

شرکت آرین دیزل با توجه به تحقیقات و بررسی هایی که انجام داده و در جهت رفع کمبود بازار خودورهای سنگین دو دستگاه کامیون شاکمتو باری و کمپرسی را به بازار معرفی نموده است. با توجه به مشخصات فنی که از این کامیون ها ارائه کردندپیش بینی می شود دارای عملکرد خوبی باید باشند.

یکی از کشنده های پر فروش بازار کشنده شکموتو ایکس 5000 این شرکت می باشد. یکی از کشنده های مدرن و زیبا که عملکرد بسیاری عالی دارد ونسبت به بقیه کشنده های بازار دارای قیمت مناسبی نیز است. این کشنده نزدیک به یک سالی است که در جاده های کشور حضور یافته است.

شرکت دیزلیران

مرجع خرید و فروش انواع خودروهای سنگین در کشور مجموعه بزرگ دیزلیران واقع در استان تهران شهرستان اسلامشهر می باشد. این مجموعه بزرگ بیش از 100 پرسنل دارد و همواره آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. به صورت روزانه تمام خبرهای ثبت نام و اخبار روز کامیون از طریق وب سایت دیزلیران اطلاع رسانی می شود.

شرکت دیزلیران فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش انواع کامیون و کشنده به صورت تخصصی از سال 1390 شروع کرده است. این شرکت با توجه به اعتباری که در طی سالیان به دست آورده بیش از 2000 معامله فروش در طی یک سال دارد. شما با مراجعه حضوری به این مجموعه به صورت روزانه می توانید بیش از 100 خودرو را در پارکینگ برای خرید بازدید نمایید.

اما سوال اصلی در اینجا مطرح می کنیم چرا خرید خود را از شرکت دیزلیران انجام دهیم!!

این مجموعه دارای پشتیبانی آنلاین و مشاوره رایگان است. با مراجعه حضوری به این مجموعه بیش از 100 خودرو را می توانید بازدید نمایید. دیزلیران نمایندگی اصلی بیش از 3 شرکت خودروسازی داخلی را بر عهده دارد. نمانیدگی کد 279 سایپا دیزل، نمایندگی کد 4112 آرین دیزل، نمایندگی رسمی شرکت آریا دیزل موتور و ... را دارد.

یکی از مزایای اصلی این شرکت نسبت به رقبای خود در بازار فروش حضور کارشناس فنی مورد تایید دادگشتری در شرکت دیزلیران که خرید را برای شما آسانتر می کند و با اطمینان بیشتری می توانید خرید خود را انجام دهید. به ندرت این امکان را در فروشگاه های دیگر می توانید پیدا کنید و باید انرژی مضاعفی را برای پیدا کردن کارشناس بگذارید دیزلیران همواره به راحتی مشتریان خود می اندیشد.

با توجه به وضعیت پیش آمده اقتصادی و نوسانات حاکم در بازار دیزلیران شرایط خرید اقساطی انواع کامیونت، کامیون و کشنده را برای مشتریان خود باز نموده است. برای اطلاع از این شرایط و ضوابط می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل کنید.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر و مشاوره رایگان با کارشناسان حرفه ای دیزلیران تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار