تنها مرجع صدور گواهی حلال، سازمان ملی استاندارد است

سومین جلسه کمیسیون صنایع غذایی هم‌زمان با برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته در محل نمایشگاه اصفهان با حضور فعالان صنعت غذا برگزار شد.

شناسه خبر: 11623
تنها مرجع صدور گواهی حلال، سازمان ملی استاندارد است

مهدی هادی، مدیرکل استاندارد استان اصفهان:

اصفهان بعد از تهران بیشترین تعداد واحدهای صنایع غذایی کشور را به خود اختصاص داده و توانمندی‌های استان در این صنعت مشخص است، همکاری واحدها با استاندارد خوب است و امیدواریم همچون همیشه، اصفهان در زمینه رعایت استانداردها پیشتاز باشد.

تنها مرجع صدور گواهی حلال، سازمان ملی استاندارد است، در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۳۷ گواهی حلال در استان اصفهان صادر شد، امروز کیفیت محصولات نهایی برای مشتریان بسیار مهم است و رعایت استانداردها می‌تواند به تولید محصولاتی با کیفیت بینجامد.

استاندارد مانع تولید نیست؛ بلکه یار و پشتیبان تولیدکنندگان است. رعایت خط قرمزها در صنایع غذایی بسیار مهم است؛ چون با سلامت مردم سروکار دارد.

تولیدکنندگان دارای جایگاه والایی هستند و باید از آنها حمایت‌های کافی صورت پذیرد، برخی موانع در مسیر تولید وجود دارد؛ اما تولیدکنندگان با عشق و غیرت همچنان در میدان هستند و به تولید ادامه می‌دهند.

نیاز است واحدهای تولیدی استان نسبت به مستندسازی و ارائه به موقع مدارک و مستندات خود اقدام کنند تا در فرایند انتخاب واحدهای نمونه حضور داشته باشند.

نمایشگاه صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و تبلیغات، چاپ و بسته بندی

فقط تا امروز شنبه 23 دی

ارسال نظر