نمایشگاه طعم، فرهنگ و فناوری

ششمین دوره نمایشگاه قهوه و تجهیزات کافه و رستوران به‌عنوان یک رویداد تخصصی که از تاریخ ۳ تا ۶ آبان ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود، فرصتی استثنایی برای علاقه‌مندان به دنیای قهوه، فعالان حوزه کافه‌داری و تجهیزات مرتبط فراهم می‌کند.

شناسه خبر: 175489

 قهوه به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌های جهان، نه تنها به بخش مهمی از زندگی روزمره مردم بدل شده، بلکه به پدیده‌ای اجتماعی و فرهنگی نیز تبدیل شده است که کافه‌ها به مثابه مراکز تعاملات اجتماعی در زندگی مدرن نقش پررنگی ایفا می‌کنند.

 اهمیت قهوه و کافه‌ها در زندگی شهری امروز غیرقابل انکار است. این نوشیدنی محبوب به همراه فرهنگ و سبک زندگی‌ای که با آن همراه است، فرصتی فراهم می‌کند تا مردم از شلوغی‌های روزمره کمی فاصله بگیرند و در فضایی دوستانه و گرم به تبادل نظر و افکار بپردازند.

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، مانند نمایشگاه قهوه و تجهیزات کافه و رستوران، فرصتی برای تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و علاقه‌مندان این حوزه است تا در فضایی تخصصی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این نمایشگاه با شرکت فعالان بزرگ صنعت قهوه و تجهیزات مرتبط، از استان‌هایی چون خراسان رضوی، مازندران، تهران، اصفهان، خوزستان و فارس و همچنین نمایندگانی از کشور اوگاندا، بستر مناسبی برای معرفی تازه‌ترین محصولات و خدمات این حوزه فراهم می‌آورد.

یکی از مهم‌ترین نقش‌های چنین نمایشگاه‌هایی، ایجاد فرصت برای کسب و کارهای نوپا و کارآفرینان است. با توجه به فضایی که نمایشگاه اصفهان در اختیار غرفه‌داران قرار می‌دهد، شرکت‌های مختلف از ظرفیت ۸۱ شرکت برای نمایش محصولات و خدمات خود بهره‌مند خواهند شد. این نمایشگاه به فعالان صنعت قهوه و تجهیزات کافی¬شاپی کمک می‌کند تا شبکه ارتباطی خود را گسترش دهند و با شرکای جدید همکاری کنند. همچنین، حضور شرکت‌های آموزشی و دانش‌بنیان در این نمایشگاه، فرصتی برای انتقال دانش و نوآوری‌های جدید به شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند.

برگزاری نمایشگاه‌های قهوه و تجهیزات کافه نه تنها فرصتی برای نمایش تکنولوژی‌ها و تجهیزات جدید است بلکه باتوجه به بازدید مسئولان مرتبط فرصتی برای تبادل نظر و ایده در راستای بهبود فضای این کسب¬وکارها نیز محسوب می¬شود. برندهای قهوه و تجهیزات رستورانی از سراسر کشور در این نمایشگاه شرکت کرده و بهترین محصولات خود را به نمایش می‌گذارند. علاقه‌مندان به دنیای قهوه و کافه می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و با فرهنگ‌ها، طعم‌ها و تکنولوژی‌های جدید آشنا شوند.

این نمایشگاه به‌نوعی یک جشنواره از طعم‌ها، فرهنگ‌ها و فناوری‌ها است که می‌تواند به رشد و توسعه صنعت قهوه و تجهیزات رستورانی در ایران کمک شایانی کند و همچنین به عنوان بستری برای تبادل تجربیات و یادگیری‌های جدید عمل نماید.

 

ارسال نظر