زمان قرعه کشی ایران خودرو و آزادسازی حساب وکالتی

مهلت وکالتی کردن حساب برای ثبت‌نام خرید ۱۲ محصول ایران‌خودرو به پایان رسید و آزادسازی حساب‌های وکالتی ممکن است تا هفته سوم شهریور به طول بینجامد.

شناسه خبر: 18905
زمان قرعه کشی ایران خودرو و آزادسازی حساب وکالتی

ثبت‌نام برای خرید ۱۲ محصول ایران خودرو از ۲۴ مردادماه آغاز شده و متقاضیان تا دوم شهریورماه فرصت داشتند تا نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. برای ثبت‌نام در طرح عادی فروش، متقاضیان باید مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی خود مسدود می‌کردند. مهلت وکالتی کردن حساب‌ها شب گذشته به پایان رسید، اما زمان دقیق آزادسازی این حساب‌ها هنوز مشخص نشده است. بر اساس تجربیات گذشته، احتمالاً پس از فرآیند قرعه‌کشی که در پنجم شهریور به پایان می‌رسد، بانک‌ها بین ۱۰ تا ۱۴ روز برای آزادسازی حساب‌ها زمان خواهند داشت، بنابراین انتظار می‌رود آزادسازی تا هفته سوم شهریور به طول بینجامد.

پایان مهلت ثبت‌نام ایران خودرو و وضعیت حساب‌های وکالتی

سرویس خودرو : ثبت‌نام برای خرید ۱۲ محصول ایران‌خودرو از تاریخ ۲۴ مردادماه آغاز شده و تا دوم شهریورماه ادامه دارد. برای ثبت‌نام در طرح عادی فروش، متقاضیان ملزم به مسدود کردن مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود بودند. شب گذشته مهلت برای وکالتی کردن این حساب‌ها به پایان رسید و اکنون سوالاتی درباره زمان آزادسازی این حساب‌ها مطرح است.

زمان آزادسازی حساب‌های وکالتی

زمان دقیق آزادسازی حساب‌های وکالتی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. طبق تجربیات گذشته و اطلاعات موجود، بانک‌ها معمولاً بین ۱۰ تا ۱۴ روز پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی، که پیش‌بینی می‌شود در پنجم شهریور به پایان برسد، برای آزادسازی پول‌های مسدودشده زمان دارند. به این ترتیب، انتظار می‌رود که حساب‌های وکالتی تا هفته سوم شهریور آزاد شوند.

با توجه به پایان مهلت ثبت‌نام در دوم شهریور و تعطیلی چهارم شهریور، فرآیند قرعه‌کشی به احتمال زیاد در پنجم شهریور به اتمام می‌رسد. از آنجا که بانک‌ها بین ۱۰ تا ۱۴ روز برای آزادسازی حساب‌ها زمان دارند، متقاضیان باید انتظار داشته باشند که این روند تا هفته سوم شهریور به طول بینجامد. این زمان‌بندی ممکن است بر برنامه‌ریزی‌های مالی متقاضیان تأثیر بگذارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار