قیمت ساندرو در بازار آزاد ؛ از ۹۰۰ میلیون تا یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان

قیمت رنو ساندرو اتوماتیک در بازار آزاد بر اساس سال ساخت و کارکرد متفاوت است و به بیش از ۱ میلیارد تومان می‌رسد.

شناسه خبر: 174775
قیمت ساندرو در بازار آزاد ؛ از ۹۰۰ میلیون تا یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان

 بررسی قیمت‌ رنو ساندرو اتوماتیک در بازار آزاد نشان می‌دهد که این خودرو بسته به مدل و کارکرد، تفاوت‌های قابل توجهی در قیمت دارد. مدل‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ با کارکردهای مختلف در بازه قیمتی ۹۰۰ میلیون تا بیش از ۱ میلیارد تومان عرضه می‌شوند، در حالی که مدل ۱۳۹۸ ، با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد.

قیمت ساندرو در بازار آزاد چند؟

طبق آگهی‌های منتشر شده در بازار آزاد، قیمت خودروی رنو ساندرو اتوماتیک مدل‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ با کارکردهای مختلف، بین ۹۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان متغیر است. به عنوان مثال، مدل ۱۳۹۶ با کارکرد ۷۹ هزار کیلومتر به قیمت ۹۱۰ میلیون تومان و با کارکرد ۱۶۳ هزار کیلومتر با قیمت ۹۲۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

تفاوت قیمت مدل‌های ۱۳۹۷

در میان مدل‌های ۱۳۹۷، خودروهایی با کارکرد ۱۴ هزار تا ۱۰۰ هزار کیلومتر قیمتی بین ۹۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دارند. به طور مثال، خودرویی با کارکرد ۱۰۰ هزار کیلومتر با قیمت ۹۰۰ میلیون تومان و خودرویی با کارکرد ۵۶ هزار کیلومتر با قیمت ۱ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. همچنین، خودروهایی با کارکرد کمتر، مانند خودرویی با ۳۵ هزار کیلومتر، قیمتی بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان دارند.

گران‌ترین گزینه‌ها در بازار

مدل ۱۳۹۸ رنو ساندرو اتوماتیک با کارکرد ۵۲ هزار کیلومتر، گران‌ترین خودرو در میان گزینه‌های بررسی شده است و با قیمت ۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

 

ارسال نظر