قیمت خودرو امروز ۵ مهر ۱۴۰۳ | کدام خودرو ۸۰ میلیون تومان گران شد؟

قیمت خودرو امروز ۵ مهر ۱۴۰۳ اعلام شد. در این هفته بازار خودرو دستخوش تغییر شده و از ابتدای معاملات امروز محصولات به صورت نوسانی که غالباً صعودی بوده گزارش می‌شوند. اما با این وجود، تعدادی از محصولات همچنان درجا می‌زنند.

شناسه خبر: 174551
قیمت خودرو امروز ۵ مهر ۱۴۰۳ | کدام خودرو ۸۰ میلیون تومان گران شد؟

 قیمت خودرو امروز ۵ مهر ۱۴۰۳ مشخص شد. وضعیت معاملات در آغاز اولین هفته پاییز حکایت از بازار با روند نوسانی دارد و امروز نیز هر دو بازار داخلی و مونتاژی در بیشتر محصولات با افزایش قیمت مواجه شدند.

با توجه به نرخ دلار و وارد شدن آن به کانال ۵۹ هزار تومانی به تبعیت از آن هر دو بازار داخلی و مونتاژی در بیشتر محصولات دستخوش تغییر شدند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی امروز نوسانی گزارش می‌شود. دنا پلاس توربو ۶ سرعته و انواع مدل این خودرو با تغییر مواجه شده‌اند. خودروی مذکور با افت پنج میلیون تومانی به قیمت ۹۱۷ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود. البته این محصول در حال حاضر در کارخانه به فروش نمی‌رسد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک در شمار محصولات محبوب ایران خودرو که با رشد پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۶۹۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما از سدان‌های پرفروش ایران خودرو محسوب می‌شود که امروز نسبت به روز گذشته هشت میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت ۷۶۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G از سدان رده‌بالای شرکت سایپا که امروز سه میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۷۹۸ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا که راهی بازار شده است امروز با رشد دو میلیون تومانی در محدوده ۴۹۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی تعادل خود را از دست داده و نوسانی گزارش می‌شوند.

هیوندای اکسنت در شمار محصولات لوکس کرمان موتور که رکورددار افزایش قیمت در هر دو بازار داخلی و مونتاژی شده و با صعود ۸۰ میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی A۵ که از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی بهره می‌برد امروز ۷۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان شده است و به قیمت یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بستیون T۷۷ از محصولات مونتاژی بهمن موتور که با رشد ۱۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. 

قیمت خودرو امروز ۵ مهر ۱۴۰۳ | کدام خودرو ۸۰ میلیون تومان گران شد؟ + جدولقیمت خودرو امروز ۵ مهر ۱۴۰۳ | کدام خودرو ۸۰ میلیون تومان گران شد؟ + جدول

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار