افزایش ۸ میلیونی قیمت کارخانه‌ای سهند

قیمت سهند از سوی شرکت پارس خودرو اعلام شد و به ۴۶۷ میلیون تومان افزایش یافت.

شناسه خبر: 174473
افزایش ۸ میلیونی قیمت کارخانه‌ای سهند

شرکت پارس خودرو، از زیرمجموعه‌های سایپا، امروز قیمت جدید سهند را اعلام کرد. قیمت کارخانه ای این خودرو با افزایش به ۴۶۷ میلیون تومان رسیده است، در حالی که قیمت آن در بازار آزاد بین ۴۸۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان نوسان دارد. سهند پارس خودرو که نسخه فیس‌لیفت شده ساینا S است، با امکانات و طراحی مدرن‌تری روانه بازار شده و تولید آن به پارس خودرو سپرده شده است.

قیمت جدید سهند پارس خودرو اعلام شد

سرویس خودرو: امروز سه‌شنبه، سوم مهرماه ۱۴۰۳، شرکت پارس خودرو قیمت جدید خودرو سهند را اعلام کرد. قیمت این خودرو که در کارخانه با قیمت ۴۶۷ میلیون و ۲۰۲ هزار تومان عرضه می‌شود، در بازار آزاد بین ۴۸۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان در نوسان است. این خودرو به عنوان نسخه به‌روز شده ساینا S معرفی شده و تولید آن از سوی سایپا به پارس خودرو واگذار شده است. تغییرات ظاهری و داخلی سهند نسبت به مدل ساینا S، آن را مدرن‌تر و به‌روزتر کرده است.

مشخصات فنی سهند پارس خودرو

سهند پارس خودرو با موتور M15GSI تولید می‌شود که تغییراتی در سرسیلندر، منیفولد و هدرز آن ایجاد شده است. این موتور با خروجی ۹۰ اسب بخار و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور، توانایی بالاتری نسبت به هم‌خانواده‌های خود، از جمله ساینا و کوییک، دارد. با این حال، این به‌روزرسانی‌ها تأثیر قابل توجهی بر شتاب یا سرعت این خودرو نداشته است. گیربکس دستی ۵ سرعته این خودرو قدرت موتور را به چرخ‌های جلو منتقل کرده و مصرف سوخت آن به حدود ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

برنامه‌های آینده تولید سهند

شرکت پارس خودرو قصد دارد نسخه‌ای از سهند را با گیربکس CVT به بازار عرضه کند. این نسخه به احتمال زیاد، یکی از محصولات پرطرفدار بازار خواهد بود. در شرایط کنونی، نسخه‌های موجود از این خودرو با گیربکس دستی عرضه شده‌اند و انتظار می‌رود با ورود نسخه اتوماتیک، تقاضا برای آن افزایش یابد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار