مرکز تخصصی اجرا و نصب کاور مات خودرو

حفظ زیبایی خودرو و توجه به مراقبت و نگهداری ظاهری بدنه در کنار تمامی مراقبت های فنی خودرو، موضوع بسیار مهمی است که نباید از آن غافل شد. این موضوع به ویژه برای خودروهای لوکس از اهمیت بیشتری برخوردار است، زیرا علاوه بر اینکه به زیبایی خودرو کمک می کند، از صرف هزینه های اضافی سالانه برای رفع آسیب های احتمالی جلوگیری می کند و یا این هزینه ها را به حداقل می رساند.

شناسه خبر: 174411
مرکز تخصصی اجرا و نصب کاور مات خودرو

حال برای مراقبت از بدنه انواع خودرو به ویژه خودروهای لوکس و حفظ و افزایش زیبایی ظاهری آن، اجرای کاور رنگی مات خودرو یکی از روش هایی است که می توان به کار برد.

ما در اینجا با شما در مورد کاور مات خودرو و اجرای آن صحبت می کنیم. اگر دوست دارید بدانید که کاور رنگ خودرو مات چه کاربردی دارد و برای چه خودروهایی مناسب است و نصب و اجرای آن در کجا و چگونه انجام می شود حتما با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

کاور مات خودرو

کاور مات خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

ایجاد خط و خش روی بدنه اتومبیل به ویژه مدل های لوکس و گران، برای مالکان آنها بسیار نگران کننده است، چرا که زیبایی ظاهر خودرو را کم کرده و از ارزش قیمتی آن نیز می کاهد. در این ارتباط کاور مات رنگی خودرو یکی از خدمات مراقبتی و در عین حال زیبایی خودرو است که می توان انجام داد.

کاور مات خودرو، یک لایه پلاستیکی نازک محافظ رنگی ضد آب از جنس پی وی سی است که بر روی بدنه خودرو اعمال می شود و ازرنگ بدنه در برابر خط و خش، تصادفات سطحی، آفتاب سوختگی، فضولات پرندگان و رطوبت محافظت می کند. این محصول به خوبی روی خودرو نشسته و به طور کامل بدنه را پوشش می دهد.

کاور مات در کنار ایجاد محافظت برای رنگ بدنه، به دلیل رنگی و غیر شفاف بودن، ایرادات و لک ها را نیز کاور می کند. رنگ کاور مات خودرو می تواند هم رنگ اصلی بدنه خودرو یا رنگی متفاوت باشد که این کاملا بستگی به سلیقه مالک ماشین دارد. نکته مهم دیگر جلوه مات و خاصی است که این مدل کاور برای رنگ بدنه خودرو ایجاد می کند. بنابراین کاور رنگی مات خودرو مناسب افرادی است که دوست دارند جلوه شیک مات را به اتومبیل لوکس خود دهند و ایرادات روی بدنه را نیز پوشش دهند و همچنین از رنگ در برابر آسیب های احتمالی جدید محافظت کنند.

با توجه با پوشاندن لکه و ایرادات روی بدنه خودرو توسط کاور مات رنگی خودرو، باید اشاره کنیم این روش در شرایطی که بدنه خودرو ایرادات زیادی دارد نیز می تواند جایگزین مناسبی برای نقاشی خودرو باشد که شما همراه با ایجاد رنگ دلخواه برای بدنه خودرویتان، می توانید ایرادات را نیز پوشش دهید.

کاور مات خودرو چه مزیتی دارد؟

کاور خودرو مات صرف نظر از اینکه از چه رنگی و چه نوعی باشد، همرنگ با رنگ اصلی بدنه و یا رنگی متفاوت انتخاب شود، از مزیت‌های مشترکی برخوردار هستند مزیت‌هایی که آن را به یک روش مراقبتی و زیبایی محبوب برای دارندگان خودرو در طی سال‌های اخیر تبدیل کرده است. این مزیت‌ها به شرح زیر است:

محافظت در برابر اشعه‌ی UV

کاور مات خودرو با پوشش دادن کامل رنگ بدنه، مانع از رسیدن اشعه فرا بنفش به رنگ خودرو شده و از آن در برابر آفتاب سوختگی محافظت میکند. البته محافطتی که نوع این کاور ارائه می دهند در مقایسه با محافظت کاور شفاف خودرو کمتر است.

محافظت در برابر باران اسیدی و اسید

کارو خودرو مات محافظ خوبی در برابر باران اسیدی و یا اسیدهایی است که باعث حل شدن رنگ بدنه می‌شود.

مقاومت در برابر خش خوردگی

خط و خش از اصلی ترین و رایج ترین آسیب های است که به رنگ خودرو وارد می شود، حال کاور مات خودرو یک روش راحت برای محافظت از رنگ بدنه در برابر اینگونه خط و خش ها می باشد.

تمیز کردن راحت‌تر خودرو

بعد از کاور کردن خودرو متوجه می‌شوید که برای تمیز کردن آن به شستشوی زیادی نیاز نیست و بدنه اتومبیل به راحتی با یک دستمال و یک سطل آب پاک می‌شود.

عمر بالای کاور خودرو

کاورهای مات خودرو اگر از برندهای روز دنیا انتخاب شوند عمر بالایی دارند و تا چند سال می‌توانند به راحتی از رنگ بدنه خودرو محافظت کند.

ایجاد جلوه ای مات و خاص برای رنگ بدنه

کاور مات خودرو پس از اعمال شدن روی بدنه جلوه ای مات را برای رنگ ایجاد می کنند، جلوه ای مات که می تواند همرنگ با رنگ خودرو یا متفاوت باشد. تنوع رنگی کاورهای مات خودرو بسیار زیاد است که سلایق مختلف را پاسخگو خواهد بود.

کاور رنگی مات خودرو

اهمیت و ضرورت اجرای اصولی کاور مات خودرو

کاور مات خودور زمانی می تواند جلوه ای زیبا و خاص را برای رنگ بدنه ایجاد کند و نقش محافظتی را برای آن ایفا نماید که علاوه بر بکارگیری کاور خودرو از برندهای مطرح دنیا، اجرای حرفه ای نیز برای آن صورت گیرد.

نصب و اجرای کاور مات خودرو اهمیت زیادی دارد، به طوری که اگر توسط فرد ماهر و با دقت و ظرافت کامل انجام نشود، نه تنها مزیتی به همراه ندارد بلکه جلوه ای زشتی را برای خودرو ایجاد کرده و حتی به رنگ اصلی بدنه آسیب وارد می کند.

بنابراین اگر قصد دارید خودروی خود را کاور کنید، مراکز تخصصی را انتخاب کنید که از کیفیت کار آنها مطمئن هستید. توجه داشته باشید که برای اجرای کار ارزان وسوسه نشوید، چرا که برخی مراکز متفرقه و یا افراد غیر حرفه ای اجرای کار را با قیمت بسیار ارزانی انجام می دهند که یک کار تمیز و بی‌نقص را به شما تحویل نخواهند داد. فراموش نکنید نصب و اجرای کاور مات رنگی نیازمند تخصص و مهارت بالایی است که با صرف هزینه کم امکان پذیر نیست.

مرکز اجرای کاور مات خودرو

اجرای کاور مات خودرو با بالاترین کیفیت در مرکز کارواکس

مجموعه کارواکس به عنوان اولین و جامع‌ترین مرکز تخصصی دیتیلینگ خودرو در کشور و فروشگاه محصولات مراقبتی و زیبایی خودرو، یک انتخاب عالی برای افرادی است که می خواهند اجرای کاور مات خودرو برای اتومبیلشان با بهترین کیفیت ممکن انجام شود.

در این مجموعه اجرای کار با بکارگیری نیروی حرفه ای و استقاده از بهترین کاورهای مات از برندهای روز دنیا انجام می شود. در صورت تمایل به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجرای کاور مات خودرو در مرکز تخصصی کارواکس و همچنین خرید کاور می توانید از سایت کارواکس دیدن فرمایید یا به صورت حضوری به مرکز تخصصی کارواکس واقع در کرج عظیمیه بلوار امام رضا مراجعه نمایید.

آدرس مجموعه کارواکس: کرج- عظیمیه- بلوار امام رضا- نبش شاهد 1

شماره تماس: 32558700-026 و 32568700- 026

شماره همراه و شبکه های اجتماعی: 09921003969

آدرس وب سایت : https://carwax.ir/

اینستاگرام: https://www.instagram.com/carwax.ir

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار