آفرهای تور سنگاپور

سفر به سنگاپور حتما می‌تواند به یکی از بهترین مسافرت‌های زندگی شما تبدیل شود. این کشور با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری فراوان، نیازهای مسافران را از تفریح کردن برطرف می‌کند. سنگاپور در منطقه‌ای استوایی قرار دارد و با آب و هوای چهار فصل خود از این نظر هم گزینه خوبی برای سفر کردن است. از این رو شرکت‌های هواپیمایی ایرانی، تورهایی را برای سفر به سنگاپور در نظر گرفته‌اند که بسیاری از آن‌ها با آفرهایی همراه است.

شناسه خبر: 15525
آفرهای تور سنگاپور

سفر به سنگاپور حتما می‌تواند به یکی از بهترین مسافرت‌های زندگی شما تبدیل شود. این کشور با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری فراوان، نیازهای مسافران را از تفریح کردن برطرف می‌کند. سنگاپور در منطقه‌ای استوایی قرار دارد و با آب و هوای چهار فصل خود از این نظر هم گزینه خوبی برای سفر کردن است. از این رو شرکت‌های هواپیمایی ایرانی، تورهایی را برای سفر به سنگاپور در نظر گرفته‌اند که بسیاری از آن‌ها با آفرهایی همراه است. پس اگر شما نیز به دنبال آفرهای تور سنگاپور و ویژگی‌های آن هستید، حتما تا انتها همراهمان باشید.

درباره کشور سنگاپور چه می‌دانید؟

موقعیت جغرافیایی سنگاپور یکی از مهم‌ترین دلایل برای سفر به آن به شمار می‌رود. می‌توان از آن به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای آسیایی نام برد که با داشتن ساختمان‌ها و مراکز خرید و تجاری فراوان در اکثر خیابان‌هایش، سهم عظیمی در رونق دادن به اقتصاد را ایفا می‌کند. اغلب ساختمان‌های این کشور به صورت مدرن و با معماری امروزی ساخته شده است و با دیدن آن‌ها تعجب خواهید کرد.

از جاذبه‌های این کشور می‌توان وجود ۶۴ جزیره را نام برد که هر یک طبیعت بکر و تفریحات فراوانی را در دل خود جای داده است. حتی پایتخت این کشور نیز در جزیره واقع شده است و مراجعه به آن را می‌توان در اولویت مسافرت خود در نظر گرفت. البته اگر صرفا به طبیعت و جزایر علاقه ندارید، اصلا نگران نباشید. تنوع جاذبه‌های توریستی این کشور آن قدر زیاد هست که نیازهای هر سلیقه‌ای را برآورده سازد. این کشور با وجود کوچک بودن، پارک‌ها و معبدهای زیادی دارد که قدمت برخی از آن‌ها باعث تعجب کاربران می‌شود.

بهترین فصل برای سفر با تور سنگاپور

بهترین فصل برای سفر با تور سنگاپور

طبق گفته کارشناسان این حوزه و البته مسافرانی که تجربه سفر به سنگاپور را داشته‌اند، رفتن به این کشور در هر فصلی جذابیت‌های خاص خود را دارد. دمای هوا در اغلب روزهای سال در این کشور چیزی در حدود ۲۵ تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد است و تنها میزان رطوبت هوا تغییر می‌کند. با این حال، بهترین زمان برای مراجعه به این کشور می‌تواند تابستان باشد که دما در بهترین حالت خود قرار داشته و روزانه فستیوال‌ها و جشن‌های جذابی نیز برگزار می‌‍‌شود. بسیاری از لباس‌ها و هدیه‌های دیگر به عنوان سوغاتی در این فصل با قیمت‌های مناسب و البته تخفیف همراه هستند.

شرایط سفر با تور سنگاپور

این که برای ورود به سنگاپور به چه شرایطی نیاز دارید، به عواملی مانند قوانین این کشور و البته خود مسافران بستگی دارد. خوشبختانه این قوانین نسبت به سال‌های گذشته ساده‌تر شده است تا خیلی از افراد امکان مراجعه به آن را داشته باشند. سفر به این کشور در مجموع نسبت به بسیاری از کشورهای آسیایی دیگر بهتر بوده و این یکی از دلایل انتخابش توسط مردم است. لازم به ذکر است که سنگاپور سفارتی در ایران ندارد و شاید تصور کنید تهیه آن دشوار است، اما با مراجعه به یکی از آژانس‌های گردشگری پیش از سفر قادر به اخذ آن خواهید بود. این ویزا به صورت الکترونیکی است و در اسرع وقت در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

البته دریافت خود این ویزا قوانین و شرایطی دارد که باید از آن پیروی کنید. حتما ۳۰ روز پیش از پرواز به یکی از دفاتر ذکر شده رفته تا ویزا بدون مشکل برایتان مهیا شود. این ویزا برای توریست‌های ایرانی با اعتبار دو ماه در نظر گرفته می‌شود که در کل قیمتی برابر با ۱۱۰ دلار دارد. توجه داشته باشید این تعرفه در صورت ریجکت شدن مسافر به وی برگردانده نمی‌شود و این بخشی از مقررات تعیین شده است.

بهترین هتل‌های سنگاپور

بهترین هتل‌های سنگاپور

می‌توان ادعا داشت اکثر هتل‌های سنگاپور کیفیت بالایی از جهت ارائه خدمات و سرویس به مسافران دارند و پذیرای مهمانان ایرانی خود نیز هستند. نظافت و پاکیزگی در این هتل‌ها را نباید نادیده گرفت که کارمندان همواره موظف به اجرای چنین قوانینی هستند. خوشبختانه تنوع این هتل‌ها عالی است و با توجه به بودجه در نظر گرفته شده می‌توانید یکی را برگزینید؛ البته در شرایطی که بدون نیاز به تور وارد این کشور شوید. در ادامه لیستی از محبوب‌ترین هتل‌های سنگاپور را می‌بینید:

  • هتل چهارستاره رویال نیوتن
  • هتل باس
  • هتل کنکورد
  • هتل کارلتون سیتی
  • هتل گرند
  • هتل اوچارد

راهنمای آفرهای تور سنگاپور

این مطلب در مورد تور سنگاپور و راهنمای سفر به آن بود که امیدواریم در نهایت بهترین سفر ممکن را برای خود رقم بزنید. کارشناسان این حوزه با توجه به ویژگی‌ها و مزایای موجود در این کشور، سفر به آن را کاملا منطقی می‌دانند. برای رزرو این تور به همراه بهره‌مندی از خدمات آن، کافیست به بخش تورهای سنگاپور در علی بابا مراجعه کنید. انواعی از این تورها به لحاظ قیمت، تعداد روزها، ایرلاین، روزهای اقامت و زمان سفر را می‌بینید که هر یک برایتان قابل رزرو خواهد بود. اکثر این تورها نیز با آفرهای مناسبی همراه هستند که کنار تعرفه اصلی آن‌ها درج شده است. پیشنهاد می‌کنیم چنین تورهای همراه با تخفیفی را در اولویت قرار دهید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار