انواع تبلیغات کدام اند؟

تبلیغات را می توان به دسته بندی های متنوعی تقسیم بندی کرد. تبلیغات محیطی ، تبیلغات در فضای مجازی ، تبلیغات تلویزیونی و ... انواع مختلف این دسته بندی ها هستند که بعضی از این دسته بندی ها خود به زیر دسته های مختلف دیگری تقسیم بندی می شوند . بهترین این تبلیغات کدام است . قطعا این مسئله به بیزنس شما بسیار مرتبط است اما تبلیغات محیطی به طور قطع در اکثر بیزنس ها یکی از گزینه های اصلی محسوب می شود.

شناسه خبر: 175354
انواع تبلیغات کدام اند؟

 

انواع تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی همچنان جزو مهمترین انواع تبلیغات و تاثیر گذار ترین شیوه های تبلیغاتی هستند . بیلبورد ها ، بنز های شهری ، تابلو ها ، تراکت ، پوستر ها و... همگی نوعی از تبلیغات محیطی به شمار می روند . به طور کلی تبلیغات محیطی آن دسته هاز انواع تبلیغات هستند که در فضای حقیقی به کار می روند .

انواع چاپ تبلیغاتی

چاپ تبلیغاتی نایلون ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، بیلبورد انواع مختلف چاپ های تبلیغاتی هستند . چاپ تبلیغاتی تنوع بالایی دارد . ولی بهترین گزینه برای چاپ تبلیغاتی پلاستیک چاپی است ، پلاستیک چاپی مثل تراکت و کارت ویزیت تیراژ بالایی دارد ، مثل بیلبورد و پوستر توجه زیادی جلب می کند و از همه مهم تر مشتری شما آنرا در همه جای شهر با خود حمل می کند.

انواع تبلیغات در کسب و کار

کسب و کار ها برای افزایش فروش از تبلیغات استفاده می کنند . تبیلغات روش های مختلفی دارد . اکثر تبیلغاتی که روزانه با آنها مواجه می شویدبه شیوه مستقیم بازاریابی خود را انجام می دهند . شیوه غیر مستقیم نیز از روش هایی است که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته اگر تبلیغات را دارای لایه بدانیم درشیوه غیر مستقیم هدف اصلی تبلیغات ، در لایه های داخلی قرار دارد و لایه اول یا همان چیزی که مخاطب در بر خورد اول با آن مواجه می شود معمولا یک سوال یا مفهوم است و مخاطب بدون اینکه متوجه شود در ناخودآگاه لایه های زیرین را درک و دریافت می کند.

بیلبورد تبلیغاتی

بیلبورد تبلیغاتی شایع ترین تبلیغاتی محیطی است . بیلبورد های تبلیغاتی در گوشه وکنار شهر همین طور روی پل های عابر پیاده و در جاده ها نیز یافت می شوند. بیلبور ها به صورت ماهانه اجاره داده می شوند . شما محدودیتی در تعداد اجاره بیلبورد های تبلیغاتی ندارید . قبل از اجاره بلیبورد تبیلغاتی باید از ابعاد بیلبورد هایی که می خواهید تهییه کنید اطلاع دقیق بگیرید تا بنر خود را متناسب با سایز بیلبورد تغییر داده یا طراحی نمایید. فراموش نکنید در بسیاری از مواقع برای اجاره یک بیلبورد لیست انتظار طولانی وجود دارد پس از چند ماه قبل باید برنامه ریزی ها خود را برای تهییه بیلبورد های تبلیغاتی انجام داده باشید.

تبلیغات بیلبوردی برای من مناسب است؟

هزینه ساخت بیلبورد تبلیغاتی

ساخت بیلبورد تبلیغاتی هزینه های متفاوتی دارند . این هزینه ها شامل : هزینه ساخت ، هزینه مجوزها ، هزینه نصب و نگهداری هزینه هایی هستند که باید درنظر بگیرید . هزینه ساخت بیلبور ها با توجه به نوع سازه بیلبورد متفاوت است اما به طور حداقلی می توان چندصد میلیون تومان را برای این مورد درنظر گرفت . هزینه مجوز ها خیلی متغییر است و بسته نظر سازمان های مختلف اللخصوص شهرداری هاست . هزینه های نصب ونگهداری معمولا به نسبت دو مورد قبلی زیاد نیست. البته اگر مکان نصب بیلبورد متعلق به شما نیست باید هزینه زمین را هم به لیست هزینه های خود اضافه کنید.

خرید بیلبورد تبلیغاتی

خرید بیلبورد تبلیغاتی به آن معنا که برای تبیلغات بیلبوردی خود بخواهید یک بیلبورد بخرید دردسر ها و هزینه های بسیاری دارد مگر آن که شرکت تبلیغاتی داشته باشید و بخواهید در زمینه اجاره بیلبورد های تبلیغاتی فعالیت کنید که آنهم منوط به این است اول بتوانید فروشنده ای در این زمینه پیدا کنید. اگر کسب و کار هستید بهترین راه اجاره بیلبورد تبیلغاتی است .

نایلون تبلیغاتی

نایلون تبلیغاتی شیوه ای نوین از تبلیغات محیطی است. در این شیوه برند یا خدمات شما روی نایلون هایی که برای بسته بندی سفارش های مشتری استفاده می کنید چاپ می شود و زمانی که مشتریان شما این نایلون ها را با خود حمل می کنند در واقع برند شما را در سراسر شهر تبلیغ می کنند . شما با استفاده از این نوع تبلیغات پلاستیک مصرف خود را که نوعی هزینه برای فروشگاه شما به شمار می رفت را تبدیل به تبلیغات کردید و مشتریان جدید را به کسب و کار خود جلب نمودید.

نایلون تبلیغاتی بسیاری از معایب بیلبورد های تبلیغاتی را ندارد . بیلبورده ای تبیلغاتی سایز بندی محدودی دارند ولی نایلون ها سایز بندی متنوعی دارند یعنی با هر سایزی که شما بخواهید برای شما تهییه می شوند. نایلون های تبیلغاتی کاملا متحرک هستند و بر خلاف بیلبورد که تنها در یک مکان مشخص قرار دارند ، نایلون محدود به مکان نیستند و به راحتی و بدون هزینه از سمت شما در مکان های مختلف برند شما را تبلیغ می کنند.

نایلون چاپی میکس تبلیغات محیطی

پلاستیک تبلیغاتی

پلاستیک تبلیغاتی با رنگبندی و طرح های متنوع را می توانید از شرکت بازکو ، که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت طولانی دارد تهییه کنید . پلاستیک های تبلیغاتی همان نایلون های تبلیغاتی هستند . پلاستیک های تبلیغاتی ماندگاری بالایی دارند برخلاف سایر تبلیغات محیطی که بعد از مدت زمان مشخص از بین می روند پلاستیک های تبلیغاتی حداقل پنج سال عمر مفید دارند و گزینه ای بسیار عالی برای تبلیغات بلند مدت هستند.

چاپ کیسه تبلیغاتی

کیسه های معمولی که تبلیغات روی آنها چاپ شده است به کیسه تبلیغاتی مشهور اند . کیسه های تبلیغاتی به صورت سفارشی برای مشتری چاپ می شوند . چاپ این کیسه ها به معنی ثبت طرح روی کیسه است . چاپ طرح به وسیله قالب های چاپ فلکسو اتفاق می افتد رول کیسه بین غلطک های دستگاه می اید و رنگ روی کلیشه روی پلاستیک چاپ می شود.

چاپ نایلون تبلیغاتی

چاپ نایلون تبلیغاتی نیازمند تجربه است . برای این نوع پلاستیک ها باید نسبت ترکیب دقیق مواد مشخص باشد اگر یکی از مواد اولیه نامناسب استفاده شود یا کم و زیاد استفاده شود ، نایلون چاپ شده کیفیت مطلوبی به هیچ وجه نخواهد داشت . این نسبت دقیق مواد اولیه برای چاپ نایلون تبلیغاتی ، تنها پس از آزمون و خطا های بسیار بدست خواهد آمد. شرکت بازکو با سابقه طولانی به صورت تخصصی در زمینه چاپ نایلون تبلیغاتی فعالیت می کند .

پلاستیک دسته دار تبلیغاتی

پلاستیک دسته دار تبلیغاتی یا پاکت خرید تبلیغاتی برای بسته بندی خرید مشتری استفاده می شوند . پلاستیک های دسته دار تبلیغاتی چون اکثرا به صورت سفارشی تولید می شوند کاملا متناسب محصول شما هستند . سایز پلاستیک های معمول داخل بازار جوابگوی همه انواع محصولات نیست . همین طور ضخامت و مقاومت پلاستیک های معمولی کم است و مقاومت کمی به نسبت پلاستیک های دسته دار تبلیغاتی دارند .

ایده تبلیغاتی چیست؟

ایده تبلیغاتی یک مفهوم کلی است و جزئیات زیادی را در بر می گیرد . ساده انگارانه است که مفهوم ایده تبلیغاتی را با برخی اجزای آن مثل : شیوه اجرا ، ساده یا چند لایه بودن ، استفاده از المان های خاص و... اشتباه بگیریم . برای مثال : تصور کنید که تراکت تبلیغاتی اصلا در جهان اختراع نشده و شما برای اولین بار این ایده به ذهنتان خطور کرده ، خب اگر بگویید ایده تبلیغاتی شما این است که از تراکت برای تبلیغات استفاده کنید ، کمی نادرست است در واقع استفاده از تراکت تنها ایده ای ، برای شیوه تبلیغات شماست و بهتر است بگوییم ایده تبلیغاتی شامل این است که به چه چیز هایی در تراکت بپردازید حتی سایر مسائلی مثل نحوه چیدمان دکور نیز در ایده تبلبغاتی سهیم هستند .

ایده های تبلیغاتی اثرگذار

ایده تبلیغاتی اثر گذار ایده هایی هستند که دو ویژگی شاخص دارند اول نرخ تبدیل بالایی دارند ، دوم در گذرزمان این نرخ تبدیل را حفظ می کنند . اگر می خواهید یک ایده تبلیغاتی اثر گذار را پیدا کنید باید از بررسی ایده های اثر گذار که قبلا اجرا شده اند ، شروع کنید .

شعار تبلیغاتی جذب مشتری

استفاده از شعار تبلیغاتی برای جذب مشتری جزو مسائلی است که در دراز مدت به جذب مشتری کمک می کند ، حداقل بیشترین تاثیر خود را در بلند مدت می گذارد . شعار تبلیغاتی به ساخت هویت برند کمک می کند . زمانی که برند شما هویت پیدا کرد ، شناخته می شود و زمانی که شناخته شوید مشتری ها خودشان جذب می شوند.

بهترین ایده های تبلیغاتی جهان

باید بدانید در استفاده از ایده ها مراقب باشید . درست است که استفاده از یک ایده منجر به رشد بسیار زیاد یک برند شده است ولی شرایط هربرندی تفاوت دارد حتی برند هایی که در یک زمینه و در یک محدوده فعالیت می کنند .

  1. تبلیغات ویروسی : در این شیوه تبلیغاتی تنها دیده شدن و دهان به دهان گشتن محصول یا برند مد نظر است این نوع کمپین ها در لایه اول خود محصول یا برند را تخریب می کنند برای مثال : در مراسم معرفی خودروی تسلا سایبر تراک مجری بیان کرد که خودروی سایبر تراک مجهز به شیشه ضد گلوله است و برای اثبات یک گوی آهنی را به سمت شیشه پرت کرد و شیشه خودرو شکست ، همین مسئله باعث شد اسم تسلا سایبر تراک مثل بمب در سوشیال مدیا منفجر شود و اسم تسلا سایبر تراک را همه شناختند . البته همان طور که قبلا بیان شد ایده مفهوم گسترده ای است در همین تبلیغات تسلا ، طراحی متفاوت خودروی سایبر تراک ، معروفیت یکی از سهامداران اصلی (ایلان ماسک) و حتی مراسم برگزاری از عناصر کلیدی موفقیت این ایده تبیلغاتی بودند.

رونمایی تسلا سایبر تراک

  1. تبلیغات قیمت : از قدیمی ترین شیوه های تبلیغاتی این نوع تبلیغات است . در ایده هایی که حول این شیوه قرار دارند برای مخاطب یک ترس از دست دادن ایجاد می کنند و این ترس باعث ترغیب خرید مشتری می شود . در استفاده از این شیوه باید مراقب بود چرا که اگر تخفیف حساب شده نباشد برای شما ضرر به همراه دارد.
  2. تبلیغات کیفیت : بهترین تبلیغ یک محصول تبلیغ کیفیت است . حتما در شهر خود کسب و کار هایی را سراغ دارید که یک ساعت هم برای تبلیغات خود وقت صرف نکرده اند اما همیشه صف های تمام نشدنی جلوی آنها وجود دارد . این صف بابت کیفیت محصول است که مشتری جذب شده . حتی ممکن است محصول آن کسب و کار قیمت پایینی هم نداشته باشد.
  3.  
ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار