نشست اعضای هیئت مدیره سندیکای شرکت های تاسیساتی و صنعتی ایران برگزار شد

نشست اعضای هیئت مدیره سندیکای شرکت‌های تاسیساتی و صنعتی ایران با حضور محمد هاشمی مدیر عامل شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه (گروه صنعتی لینکران) و عضو هیئت مدیره این سندیکای تخصصی برگزار شد.

شناسه خبر: 174951
نشست اعضای هیئت مدیره سندیکای شرکت های تاسیساتی و صنعتی ایران برگزار شد

 

به گزارش " جهان اقتصاد" ؛ این نشست همزمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
 
در این نشست محمد احمدی رئیس هیئت مدیره، همایون ابراهیمی دبیر سندیکا، بابک فخیم مدیر عامل شرکت ساختمانی پارسازه، یحیی مرتضوی مدیر عامل شرکت مهاب مکانیک، زهرا حکیم پور نائب رئیس شرکت توسعه صنایع تاسیساتی ایران و برخی دیگر از اعضای سندیکا حضور داشتند.
 
همچنین دراین نشست عملکرد کمیته‌های تخصصی سندیکا مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص کیفیت مشارکت صاحبان صنایع و دستاورد‌های نوین در نمایشگاه جاری بحث و تبادل نظر شد.
 
یادآور می‌شود که بیش از پنج سال از عضویت شرکت سازه پایدار الهیه در سندیکای شرکت‌های تاسیساتی و صنعتی ایران می‌گذرد. این سندیکا که بیش از ۶۰ سال از تاسیس آن می‌گذرد، قطبی اساسی در بهبود نظام فنی و اجرایی کشور محسوب می‌شود.
 
بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی ۱۳ لغایت ۱۶ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزار است و فعالان و صاحب نظران حوزه تأسیسات را در محیطی تجاری و تخصصی گرد هم آورده به امید آن که بتواند فرصت‌های تجاری ارزشمندی را برای فعالان این حوزه فراهم کند.

 

ارسال نظر