رزرو پرواز داخلی و خارجی با سفر کارت

شرکت علی بابا تنها یک ارائه دهنده خدمات مربوط به سفر مانند رزرو پرواز و هتل نیست. علی بابا به تازگی یک محصول جدید به نام سفر کارت معرفی کرده است که یک گزینه خوب برای هدیه‌های سازمانی محسوب می‌شود. اگر یک بیزینس نسبتاً بزرگ دارید و می‌خواهید به کارمندان یا مشتریان وفادار خود هدیه دهید، این کارت‌ها بهترین انتخاب برای شما هستند. شرکت علی بابا در حال حاضر، تنها سفارش‌های سازمانی برای سفر کارت می‌گیرد و امکان سفارش به صورت تکی این کارت‌ها وجود ندارد.

شناسه خبر: 174593
رزرو پرواز داخلی و خارجی با سفر کارت

 

 

دریافت کنندگان این کارت‌ها می‌توانند از اعتبار آن برای رزرو خدمات موجود در سایت علی بابا استفاده کنند. به‌عنوان‌مثال، می‌توانند از اعتبار کارت خود، پرواز داخلی یا خارجی سفر خودشان رزرو کنند و هزینه را از روی اعتبار کارت پرداخت کنند. این هدیه، یک هدیه به‌یادماندنی برای مشتریان و حتی کارمندان شما است. آنها هرگز نام برندتان را فراموش نمی‌کنند و همیشه با یادآوری خاطرات آن سفر به یاد برند شما می‌افتند.

کاربرد سفر کارت علی بابا

کارت‌های سفر که محصول جدید شرکت علی بابا هستند، یک هدیه سازمانی جذاب برای کارکنان یا مشتریان وفادار شما محسوب می‌شوند. این کارت‌ها اعتباری هستند و مقدار اعتبار داخل آنها به فرد سفارش دهنده بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال، یک سازمان 100 کارت با اعتبار 200 هزار تومان سفارش می‌دهد و یک سازمان دیگر 50 کارت با اعتبار 1 میلیون تومان سفارش می‌دهد. در هر صورت، هیچ محدودیتی برای اعتبار این کارت‌ها وجود ندارد. همچنین، در حال حاضر، امکان سفارش تکی این کارت‌ها هم وجود ندارد و تنها سفارش‌های سازمانی پذیرفته می‌شود.

 

دریافت کنندگان این کارت‌ها می‌توانند از اعتبار آن برای استفاده از خدمات علی بابا بهره بگیرند. یکی از مهم‌ترین کاربردهای آن، پرداخت هزینه‌های رزرو پرواز داخلی و خارجی است.

رزرو پرواز داخلی و خارجی یکی از مهم‌ترین خدمات سایت علی بابا است که رزرو پرواز را به یک کار بسیار ساده و سریع تبدیل می‌کند. شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن بهترین پرواز به مقصد موردنظر خود را رزرو کرده و هزینه آن را از طریق کارت علی بابا پرداخت کنید.

در سایت علی بابا، انواع پروازهای اکونومیک و بیزینس کلاس هم وجود دارد. به سادگی می‌توانید آن را با توجه به مقصد و زمان موردنظر برای پرواز رزرو کنید.

شرایط سفارش سفر کارت

اگر قصد سفارش این کارت‌های جذاب علی بابا را دارید، باید بدانید که امکان سفارش این کارت‌ها به صورت تکی وجود ندارد. پس تنها در صورتی که صاحب یک کسب و کار نسبتاً بزرگ هستید، می‌توانید از طریق سایت علی بابا، سفارش سفر کارت‌های خود را انجام دهید.

در هنگام ثبت سفارش امکان درخواست برای چاپ لوگو اختصاصی شما روی کارت‌ها هم وجود دارد. در این صورت، شما می‌توانید بهترین هدیه را به مشتریان و کارکنان خود دهید و در کنار آن نیز بیزینس خود را معرفی کنید.

هیچ شرایط خاصی برای سفارش این کارت‌ها وجود ندارد. تنها کافی است که صاحب یک سازمان نسبتاً بزرگ باشید و قصد ثبت سفارش سازمانی را داشته باشید. در این صورت، به سادگی سفارش شما ثبت می‌شود. همچنین، هیچ محدودیتی برای اعتبار این کارت‌ها وجود ندارد. شما می‌توانید با هر اعتبار دلخواهی این کارت‌ها را برای بیزینس خود سفارش دهید.

 

 

نحوه استفاده از سفر کارت علی بابا

برای استفاده از این کارت‌ها، ابتدا باید وارد سایت علی بابا شوید و یکی از خدمات این سایت را برای رزرو انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال، شما قصد دارید از اعتبار کارت خود برای رزرو پرواز داخلی یا خارجی استفاده کنید. روی گزینه رزرو پرواز کلیک کنید. سپس، مبدأ و مقصد سفر خود را مشخص کنید. حالا باید محدوده زمانی موردنظر برای پرواز خود را مشخص کنید. در ادامه، یک لیست از پروازهای موجود در آن تاریخ و ساعت به شما نمایش داده می‌شود که با کمک فیلترها می‌توانید آن را مرتب کنید.

در ادامه، یکی از پروازهای موجود را برای سفر خود انتخاب کرده و هزینه آن را پرداخت کنید. در هنگام پرداخت هزینه رزرو پرواز، کد موجود روی سفر کارت را در بخش کد تخفیف وارد کنید تا هزینه رزرو پرواز از موجودی این کارت کسر شود. اگر تنها بخشی از هزینه پرواز از موجودی کارت پرداخت شد، باید باقی مبلغ را به صورت جداگانه پرداخت کنید.

درباره سفر کارت علی بابا

معمولاً این کارت‌ها دارای اعتبار زمانی هستند. به‌عنوان‌مثال، روی این کارت‌ها ذکر شده است که انقضا آنها تا یک سال است. در این صورت، شما باید تا پایان آن سال، حتماً یک برنامه سفر برای خود یا خانواده خود بچینید تا از اعتبار این کارت استفاده کنید. در غیر این صورت، اعتبار کارت باطل شده و دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

اگر به هر دلیلی، خودتان امکان استفاده از این اعتبار را ندارید، می‌توانید کارت را به یکی از نزدیکان خود که به زودی قصد سفر دارد، اهدا کنید تا آن از اعتبار کارت استفاده کند. پس، در هر صورت باید این اعتبار را تا پایان تاریخ انقضای آن استفاده کنید.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار