مدیر کل شیلات هرمزگان از دریانورد و صیاد نمونه کشور تقدیر کرد

مدیر کل شیلات هرمزگان از حصول عنوان دریانورد برجسته توسط "عبدالصمد صالحی گوری" ناخدای شناورهای صیادی استان و تقدیر رئیس سازمان شیلات ایران و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور از وی خبر داد.

شناسه خبر: 18414
مدیر کل شیلات هرمزگان از دریانورد و صیاد نمونه کشور تقدیر کرد

جهان اقتصاد- هرمزگان ، مسعود بارانی در مراسمی که جهت تقدیر از این صیاد نمونه برگزار شده بود، با بیان اینکه دریانوردی از جمله مشاغل سخت ، متنوع و منحصر به فرد و دریانوردان انسان های غیور ، تلاشگر ، کار آزموده و عامل اصلی تامین پروتئین دریایی هستند گفت: بی شک حمایت جامعه صیادی یکی از اولویت های شیلات هرمزگان است که همواره در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

بارانی با اشاره به اینکه روز جهانی دریانورد فرصت مناسبی برای تجلیل از دریانوردان و تقدیر از تلاش ها و همت بی بدیل آن ها است گفت : صیادان از اقشار زحمت کش و پر تلاش جامعه هستند.

وی ضمن تبریک کسب این افتخار به جامعه شیلاتی و به ویژه جامعه صیادی استان و کشور گفت: همه صیادان استان هرمزگان شایان تقدیر هستند و بی شک وظیفه اصلی شیلات استان خدمت به این عزیزان است.

گفتنی است مدیر کل شیلات هرمزگان طی مراسمی ضمن دیدار با این دریانورد و صیاد نمونه و بررسی مسائل، مشکلات و تبادل نظر با وی، ضمن اهدای تقدیرنامه از ایشان تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار