اعلام آمادگی مرکز تحقیقات راه و مسکن برای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت ساختمان

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از آمادگی کامل این مرکز برای تعامل و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور صنعت تاسیسات ساختمان خبر داد.

شناسه خبر: 174934
اعلام آمادگی مرکز تحقیقات راه و مسکن برای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت ساختمان

به گزارش جهان اقتصاد ، محمدمهدی حیدری» در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع تهران، با ابراز خوشحالی از اقدامات ارزنده‌ انجام شده توسط فناوران دانش‌بنیان صنعت تاسیسات ساختمانی کشور، آمادگی کامل این مرکز تحقیقات را برای ارائه خدمات پژوهشی و تعامل مضاعف با شرکت های دانش بنیان و فناور صنعت تاسیسات ساختمان اعلام کرد.

وی، رفع مشکلات پیش رو در این صنعت را بر اساس ظرفیت‌های قانونی مورد تاکید قرار داد.

برپایه این گزارش، با توجه به درخواست تعدادی از مشارکت‌کنندگان فناور و دانش‌بنیان در این نمایشگاه، مقرر شد تا به منظور بهره‌مندی حداکثری از خدمات، تجارب و پیشنهادهای قابل‌ارائه جلساتی مشترک با برخی از این شرکت ها در مرکز تحقیقات برگزار شود.

لازم به ذکر است، بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع تهران، به‌عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال صاحبان صنایع روبه رو بوده است، به‌طوری‌که با حضور نزدیک به ۵۶۲ شرکت صنعتی از ۲۳ کشور جهان در فضایی بیش از ۶۱ هزار مترمربع، آخرین محصولات، دستاوردها و خدمات تخصصی در زمینه‌های تاسیسات ساختمانی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی همچنین تهویه مطبوع را در بازه‌ زمانی ۱۳ لغایت ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ (برابر با چهارم تا هفتم اکتبر ۲۰۲۴) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، درمعرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

در این نمایشگاه، تعدادی از شرکت‌هایی که از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی تاییدیه و یا گواهینامه فنی دریافت کردند نیز حضور داشتند.

 

ارسال نظر