جمعه 28 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 15148 11:35 1403/02/11
مدیرعامل آبفای هرمزگان مطرح کرد:

*کاهش 12 درصدی هدر رفت آب در شهرستان حاجی آباد با نوسازی شبکه توزیع و خطوط انتقال*

دسته‌بندی: استان‌ها
مدیرعامل آبفای هرمزگان مطرح کرد:

*کاهش 12 درصدی هدر رفت آب در شهرستان حاجی آباد با نوسازی شبکه توزیع و خطوط انتقال*

دسته‌بندی: استان‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از کاهش 12 درصدی هدر رفت آب در شهرستان حاجی آباد با اصلاح و نوسازی شبکه های توزیع و خطوط انتقال آب این شهرستان خبر داد.

به گزارش جهان اقتصاد از هرمزگان ،عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه در سال 1402 برنامه ریزی لازم برای بهبود فشار آب و همچنین کاهش هدر رفت آب اقداماتی انجام شد، تصریح کرد: یکی از عوامل هدر رفت آب فرسودگی شبکه های توزیع و خطوط انتقال است که آبفای هرمزگان در راستای سیاست کاهش هدر رفت آب و استفاده حداکثری از  آب تولیدی پیش بینی های لازم در این خصوص انجام داده است که از جمله این سیاست ها اصلاح و نوسازی شبکه های توزیع و خطوط انتقال آب است. 

وی افزود: آبفای هرمزگان در این زمینه در قالب اجرای پروژه ها با استفاده از ظرفیت های داخلی شرکت، قرارداد با پیمانکاران و همچنین مشارکت قرارگاه سازندگی سپاه امام سجاد(ع) و خیرین انجام داده است که خوشبختانه طی 12 ماه بالغ بر 44 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع با هدف جلویگیری از هدر رفت آب به سرانجام رسید. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد: از مجموع 44 کیلومتر نوسازی شبکه های توزیع و خطوط انتقال 21 کیلومتر توسط امور آبفای حاجی آباد به صورت امانی و با همکاری قرارگاه سازندگی سپاه امام سجاد (ع) و خیرین انجام شده است. 

وی همچنین از نوسازی 23 کیلومتر از لوله های فرسوده این شهرستان در قالب انعقاد قرارداد با پیمانکاران از طریق انجام مناقصه خبر داد و گفت: با این اقدام شبکه توزیع روستاهای طارم، سید جوذر، مجتمع سراح و جلالی و خط انتقال بناب به سیاهک نوسازی و تعویض شد. 

حمزه پور تعویض لوله های درون چاهی را از دیگر اقدامات با هدف کاهش هدر رفت آب و افزایش تولید آب عنوان کرد و گفت: در همین راستا 540 متر از لوله های درون چاهی تعویض شد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در ادامه به تاثیر اشتراک های غیرمجاز در شهرستان حاجی آباد اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای طرح شناسایی اشتراک های غیر مجاز 120 مورد اشتراک غیر مجاز شناسایی شد که اقدامات لازم برای مجازسازی شدن آنها انجام شد.

برچسب: هرمزگان ، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ، آبفای هرمزگان ، هدر رفت آب در شهرستان حاجی آباد



https://jahaneghtesad.com/index.php/direct/15148


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |