جمعه 28 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 15247 10:55 1403/02/13

معلمان نیکوکار اصفهانی، نقش موثری در گسترش فرهنگ انفاق و احسان دارند

دسته‌بندی: استان‌ها

معلمان نیکوکار اصفهانی، نقش موثری در گسترش فرهنگ انفاق و احسان دارند

دسته‌بندی: استان‌ها

از دغدغه های معلمان نیکوکار در کنار وظیفه تربیتی دانش آموزان برای ورود موثر به جامعه، حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند است.

به گزارش جهان اقتصاد وبه نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک فرارسیدن آغاز هفته معلم، اظهار داشت: فرارسیدن 12 اردیبهشت ماه، یادآور جایگاه والای علم و معرفت، تعلیم و تربیت و مقام عالی معلم است و بهانه ای برای گرامیداشت عظمت مردان و زنانی که در سنگر مقدس تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به تصویر می کشند. 

کریم زارع با بیان اینکه معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است، ادامه داد: در حال حاضر بیش از 16 هزار و 560 معلم نیکوکار، حمایت از 19 هزار و 880 فرزند یتیم و نیازمند را پذیرفته و مساعدت های ارزشمند خود را به حساب این فرزندان واریز می کنند. 

وی با اشاره به اینکه دغدغه معلمان نیکوکار در کنار وظایف تربیتی دانش آموزان برای ورود موثر به جامعه، حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند است، افزود: آموزگاران، دبیران و اساتید دانشگاه به عنوان قشر فرهیخته فرهنگی، نقش موثری در گسترش فرهنگ انفاق و احسان و سوق دادن دانش آموزان، دانشجویان و خانواده آنها به این امر خداپسندانه ایفا می کنند. 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اعلام روش های مختلف برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین و حمایت از این فرزندان، گفت: نیکوکاران می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد یک به شماره 3000333331، همچنین حضور در دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، حمایت مادی و معنوی از فرزندان یتیم و محسنین را با شرایط مورد نظر خویش برعهده بگیرند.  

برچسب: اصفهان ، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان ، هفته معلم،



https://jahaneghtesad.com/index.php/direct/15247


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |