چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 1152 23:16 1401/12/27
دسته‌بندی: آموزش ، استان‌ها ، جامعه

نصف جهان از 16اسفند ماه تا20اسفند ماه میزبان هفتمین گردهمایی سراسری تشکل های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بود. در این گردهمایی 600نفره، دبیران برتر کانون های فرهنگی ، انجمن های علمی و تشکل های اسلامی دانشگاه های فرهنگیان از سراسر کشور گرد هم جمع شده بودند. هدف از برگزاری این جشنواره نمایش توانمندی های دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و همچنین ایجاد شبکه ی ارتباطی بین دانشجویان برتر فعال در حوزه های فرهنگی و علمی بود. در پایان این جشنواره از افراد برگزیده تجلیل به عمل آمد و همچنین استان اصفهان که میزبانی این جشنواره را در اختیار داشت، توانست رتبه ی دوم کشوری را کسب کند.

کانون شعر و ادب سروش ، به عنوان تشکل دانشجویی برتر دانشگاه شهید باهنر شناخته شد . محمدجواد ایراندوست ،دبیر کانون درباره ی فعالیت های کانون اینگونه توضیح داد: فعالیت های کانون شعر و ادب ، در قالب سمینار ، وبینار ، کارگاه آموزشی و مسابقه برگزار می شود . کانون شعر و ادب سروش با 55دانشگاه و پردیس در سراسر کشور در ارتباط است. روزی که  تصمیم به شروع فعالیت در کانون شعر و ادب سروش کردیم ؛ با تمام همکاران و همراهان با این نیت مسیر خود را آغاز کردیم که جوانان این سرزمین را حتی در جامعه ای کوچک و با اولویت نسبت به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به سمت ادبیات و آثار بینظیر زبان فارسی سوق داده و به لطف خدا و تلاش دوستان تا به امروز با موفقیت در مسیر خود حرکت کرده ایم.ما با همکاری با دانشگاه و پردیس مطرح کشور مثل دانشگاه اصفهان،دانشگاه فردوسی،پردیس شهید چمران و نسیبه تهران و ...، توانسته ایم جامعه آماری خود را بالا برده و همچنین از پتانسیل سایر دانشگاه ها استفاده کرده تا کمبود های موجود باعث کندی حرکت ما نشوند.

محسن غفارزاده ، نایب دبیر کانون و سردبیر نشریه پرنیان سخن نیز گفت: روزی که  تصمیم به شروع فعالیت در کانون شعر و ادب سروش کردیم ؛ با تمام همکاران و همراهان با این نیت مسیر خود را آغاز کردیم که جوانان این سرزمین را حتی در جامعه ای کوچک و با اولویت نسبت به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به سمت ادبیات و آثار بینظیر زبان فارسی سوق داده و به لطف خدا و تلاش دوستان تا به امروز با موفقیت در مسیر خود حرکت کرده ایم. .

 

برچسب: جهان اقتصاد ، اخبار روز ، کانون شعر و ادب سروش ، دانشگاه شهید باهنر ، زبان فارسی ، دانشگاه اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/1152


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |