شنبه 06 مرداد، 1403

کدخبر: 16541 09:55 1403/03/22

مهندسی معکوس وجهاد خودکفایی؛ راهبرد تعمیرات اساسی پالایشگاه اصفهان

دسته‌بندی: استان‌ها

مهندسی معکوس وجهاد خودکفایی؛ راهبرد تعمیرات اساسی پالایشگاه اصفهان

دسته‌بندی: استان‌ها

رئیس کارگاه خودکفایی شرکت مشعل پویا اسپادانا گفت: در چند روز ابتدایی این دوره از عملیات تعمیرات اساسی که در خرداد ماه شروع شده است، با کمک مدیریت نگهداری و تعمیرات هلدینگ پترو پالایش اصفهان و با راهبرد خودکفایی، این عملیات درحال انجام است و حدود ۴۰ درخواست کار به کارگاه خودکفایی رسید.

به گزارش واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان؛ مهندس محمد خجندی با بیان اینکه این کارگاه بارویکرد ساخت داخل و استفاده از توانمندی متخصصان شرکت، به درخواست ها پاسخ می دهد؛ ادامه داد: مصمم هستیم با مهندسی معکوس قطعات و یا طراحی و ساخت مجدد؛ به گونه ای برنامه ریزی کنیم که تا حد ممکن؛ هیچ وابستگی به قطعات خارجی نداشته باشیم.

خجندی ادامه داد: تسریع در عملیات انتقال قطعات؛ بررسی و نیاز سنجی دقیق و مهندسی شده؛ ارجاع به منابع از پیش تعیین شده برای ساخت و یا تعمیر و  درپایان اجرای موفق دستورکار؛ از مهمترین ویژگی های کارگاه خودکفایی در پاسخ به نیازهای اعلام شده از طرف پالایشگاه است.

رِئیس کارگاه خودکفایی شرکت مشعل پویا اسپادانا با اشاره به اینکه در این کارگاه پنج نفر از متخصصان شرکت مشغول بکارند؛ گفت: امیدواریم با توانمندی همه متخصصان مدیریت تعمیرات پالایشگاه و معاونت تعمیرات مشعل پویا؛ این پروژه با موفقیت کامل به پایان رسد.

 

برچسب: اصفهان ، هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، کارگاه خودکفایی شرکت مشعل پویا اسپادانا ، مهندسی معکوس وجهاد خودکفایی



https://jahaneghtesad.com/direct/16541


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |