سه شنبه 29 اسفند، 1402

کدخبر: 286 11:26 1401/11/12

مدیرعامل و معاونین شرکت ملی فولاد، از مجموعه گروه ملی صنعتی فولاد ایران بازدید کردند

دسته‌بندی: صنعت و معدن ، صنایع مادر

مدیرعامل و معاونین شرکت ملی فولاد، از مجموعه گروه ملی صنعتی فولاد ایران بازدید کردند

دسته‌بندی: صنعت و معدن ، صنایع مادر

آقاجانلو گفت: شرکت ملی فولاد ایران در جهت حمایت و رفع موانع تولید گروه ملی صنعتی فولاد ایران آمادگی دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه ملی صنعتی فولاد ایران، روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه، هیأتی متشکل از دکتر «محمد آقاجانلو» مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران و معاونین وی، طی نشستی که با دکتر «علی محمدی» مدیرعامل، معاونین و تنی چند از مدیران شرکت در محل سالن جلسات دفتر مدیریت برگزار گردید، به تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه ابتدا دکتر محمدی در خصوص روند جاری، ظرفیت‌ها و همچنین راه‌های رفع موانع تولید و فعالیت مجموعه، سخنانی ایراد و با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای نظیر فاز ۲ کارخانه فولادسازی با تکیه بر تعهد و تخصص کارکنان، اهتمام و همکاری وزارت و سازمان‌های ذیربط در جهت بهبود فضای حاکم بر صنعت فولاد، به خصوص در حوزه صادرات را بسیار موثر و حیاتی تشریح کرد.

در ادامه دکتر آقاجانلو با اشاره به ظرفیت و اعتبار گروه ملی صنعتی فولاد ایران، این مجموعه را به عنوان یکی از سرمایه‌های ملی برشمردند و تمرکز بر تولید حداکثری با تکیه بر کارکنان جوان شرکت را کلید موفقیت و بقاء این بنگاه عظیم صنعتی مطرح کرد.

وی همچنین آمادگی شرکت ملی فولاد ایران در جهت حمایت و رفع موانع تولید گروه ملی را اعلام داشت.بازدید از خطوط تولید کارخانجات لوله سازی و نورد کوثر از دیگر برنامه‌های هیات بازدیدکننده بود.

برچسب: جهان اقتصاد ، فولاد ، شرکت ملی فولاد ایران ، اخبار روز ، نورد



https://jahaneghtesad.com/direct/286


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |