چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 3411 23:45 1402/03/14

شرط جدید افزایش یارانه | مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک اجرایی شد

دسته‌بندی: اقتصاد کلان ، بانک ، جامعه

شرط جدید افزایش یارانه | مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک اجرایی شد

دسته‌بندی: اقتصاد کلان ، بانک ، جامعه

در این خبر به توضیحاتی درباره شرط جدید افزایش یارانه و مرحله جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیک پرداخته شده است.

مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک با افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه با هدف حمایت دولت مردمی از اقشار کم‌درآمد از روز (۱۳ خرداد) برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و سازمان بهزیستی اجرایی شد.

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک از روز (شنبه ۱۳ خرداد ماه) برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در دهک‌های اول تا سوم اجرایی شد که یارانه و اعتبار ۲۰ درصدی نیز واریز شد.

طرح کلی کالابرگ الکترونیک سال گذشته در چهار استان به صورت آزمایشی اجرایی شد و از روز گذشته در همه استان‌ها نیز اجرایی شد که مرحله اول این طرح ملی برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در دهک‌های اول تا سوم اجرا شده است.

«سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز (جمعه)، با تشریح اهداف اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک، گفت: اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیک مصوبه مجلس و در راستای سیاست‌های عدالت‌بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: از سال گذشته و با تکمیل سامانه شبکه ملی اعتبار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک آغاز و در اسفندماه ۱۴۰۱ نیز به صورت سراسری به مرحله اجرا درآمد.

وزیر کار بیان کرد: به دنبال تأکیدات رئیس جمهوری و به منظور تأمین سبد تغذیه خانوارهای کم‌درآمد، تأمین منابع مالی افزایش ٢٠ درصدی اعتبار یارانه کالابرگ در دستور کار دولت قرار گرفت.

برچسب: جهان اقتصاد ، یارانه ، سازمان بهزیستی ، کمیته امداد ، اخبار روز ، کالابرگ الکترونیک ، صولت مرتضوی



https://jahaneghtesad.com/direct/3411


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |