پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 3039 18:24 1402/03/08
مدیر مجتمع فروکروم جغتای:

رکورد تولید ماهیانه در مجتمع فروکروم جغتای شکسته شد

دسته‌بندی: صنعت و معدن
مدیر مجتمع فروکروم جغتای:

رکورد تولید ماهیانه در مجتمع فروکروم جغتای شکسته شد

دسته‌بندی: صنعت و معدن

مدیر مجتمع فروکروم جغتای از ثبت رکورد جدید تولید در این مجتمع طی اردیبهشت ماه خبر داد و عنوان کرد: با افزایش ۱۳.۷ درصدی تولید مجتمع در اردیبهشت ماه نسبت به رکورد پیشین تولید، موفق به ثبت رکورد جدیدی در تولید ماهیانه مجتمع شدیم.

به گزارش روابط عمومی ایمپاسکو، احسان عزیزی مدیر مجتمع فروکروم جغتای تاکید کرد: پیشتر در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ مجتمع فروکروم جغتای با ثبت تولید حدود ۲۸۰۰ تنی رکورد به ثبت رسانده بود که اکنون با تولید اردیبهشت ماه رکورد قبلی تولید را شکسته‌ایم.

وی توضیح داد: با افزایش ۱۳.۷ درصدی نسبت به رکورد پیشین، در اردیبهشت ماه حدود ۳ هزار و ۲۰۰ تن تولید داشتیم که تلاش ما بر ادامه این مسیر تا پایان سال است.

مدیر مجتمع فروکروم جغتای تصریح کرد: سرمایه‌گذاری‌های مناسب راهبر مجتمع در طرح‌های توسعه‌ای در سال ۱۴۰۱ در دستیابی به این رکورد تاثیرگذار بوده و از ابتدای سال جاری هدف مجتمع فروکروم جغتای تماما متمرکز بر محقق ساختن شعار سال یعنی «مهار تورم، افزایش تولید» بوده و تمام توان خود را بر ادامه این مسیر خواهیم گذاشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این موفقیت مرهون تلاش و همت بلند همکاران ما در مجتمع است که در کنار برنامه ریزی اصولی تولید، موفق به دستیابی به آن شده‌ایم.

برچسب: جهان اقتصاد ، مهار تورم ، افزایش تولید ، رشد تولید ، اخبار روز ، ایمپاسکو ، جغتای ، مجتمع فروکروم



https://jahaneghtesad.com/direct/3039


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |