سه شنبه 29 اسفند، 1402

کدخبر: 209 17:59 1401/11/09
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان:

ذوب آهن؛ ریل مورد نیاز راه آهن و مترو کشور را می سازد

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان:

ذوب آهن؛ ریل مورد نیاز راه آهن و مترو کشور را می سازد

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه تولید ریل در ذوب آهن اصفهان از کیفیت بالایی برخورداراست، گفت: ذوب آهن آمادگی دارد تمام ریل مورد نیاز خطوط راه آهن و مترو کشور را تامین کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد ذوب آهن اصفهان؛ ایرج رخصتی افزود: هم اکنون ریل راه آهن با کیفیت بالایی در ذوب آهن اصفهان در دست تولید است.

 

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان تاکید کرد: هرچند که ممکن است برخی از مصرف کنندگان برای تهیه ریل نیم‌نگاهی به خارج از کشور داشته باشند، ولی این را مطمئن باشند که کیفیت ریل تولیدی در ذوب آهن اصفهان بسیار بالاتر از ریل های تولیدی در برخی از کشورهای منطقه است.

رخصتی با بیان اینکه مصرف کنندگان داخلی می توانند کیفیت ریل ذوب آهن را با ریل های وارداتی بررسی کنند، تصریح کرد: ما نیز پذیرفته ایم که برای کیفیت ریل ذوب آهن سخت‌گیری‌های فنی اعمال شود.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان تاکید کرد: این شرکت در تولید ریل راه آهن و مترو کیفیت را ملاک عمل قرار داده است و سخت‌گیری‌های فنی که برای ریل ذوب آهن وجود داشته قطعاً کیفیت تولید ریل های ذوب آهن را نسبت به کشورهای ترکیه و یا هند ارتقا داده است.

 

وی با بیان اینکه ذوب آهن اصفهان می تواند تمام ریل مورد نیاز کشور را در داخل تولید کند، اظهارداشت: اگر مصرف کنندگان نهایی ریل در کشور بخواهند ما آمادگی داریم ریل مورد نیاز آنها را در ذوب آهن اصفهان تولید و تحویل دهیم و امروز نیز شاهد امضا یک تفاهم نامه ۵۰۰ میلیون دلاری در چهارمین نمایشگاه چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران بودیم.

 

وی اظهارداشت: بدون شک بومی سازی تجهیزات و قطعات مورد نیاز قیمت تمام شده هزینه های تولید فولاد سازان را کاهش می‌دهد و این اطمینان را به تولیدکنندگان می دهد که تامین تجهیزات مورد نیاز در صنعت فولاد در داخل کشور به سهولت انجام می شود.

 

مدیرعامل شرکت فولاد ذوب شرکت ذوب آهن اصفهان افزود: بدون شک اطمینان از تامین تجهیزات مورد نیاز در داخل برای صنعت فولاد جایگاه مهمی دارد و دانش و تکنولوژی ذوب آهن در این زمینه سرآمد تولید محصولات فولادی است.

 

 

برچسب: جهان اقتصاد ، ذوب آهن اصفهان ، اخبار روز ، ذوب آهن ، ریل آهن



https://jahaneghtesad.com/direct/209


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |