یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 4969 15:32 1402/04/13
سخنگوی فدراسیون: دلیل اصلی ناکامی‌های دوچرخه سواری ضعف مدیریت گذشته است!

تمرکز فدراسیون دوچرخه سواری بر روی نفرات جوان و امید

دسته‌بندی: ورزشی
سخنگوی فدراسیون: دلیل اصلی ناکامی‌های دوچرخه سواری ضعف مدیریت گذشته است!

تمرکز فدراسیون دوچرخه سواری بر روی نفرات جوان و امید

دسته‌بندی: ورزشی

سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ضرباتی که این رشته خورده و می‌خورد از ضعف مدیریت بوده و چند سال دیگر هم تاثیرات آن ادامه دارد.

محمود وفایی، سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص برگزاری کمیته فنی برای بررسی نتایج قهرمانی آسیا اظهار داشت: جلسه با اکثریت نفرات برگزار و موضوعات بررسی و نقاط قوت و ضف برشمرده شد. تمرکز ما برای ادامه کار روی نفرات جوان و امید خواهد بود و باید پوست اندازی را در دستور کار داشته باشیم و برای بازی‌های آسیایی نیز همین برنامه را خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه چرا برای قهرمانی آسیا این کار را نکردید، گفت: در یک بزنگاهی قرار گرفتیم و دوست نداشتیم نفراتی که با وجود سن بالا آماده بودند را کنار بگذاریم و این ذهنیت به وجود بیاید که رکاب‌زنان آماده نادیده گرفته شده اند و فقط جوانان بروند. البته قبول داریم که در بخش جاده ضعیف بودیم هرچند تیم های قدرتمند دیگر مانند ژاپن هم نتوانستند آنطور که باید عمل کنند و تنها یک برنز گرفتند. زمانی ما در جاده آقایی می کردیم و باید شرایطی را فراهم کنیم که به آن دوران بازگردیم. متاسفانه در این سال‌ها چالش‌های زیادی داشتیم و دلایل مختلفی برای موفقیت و ناکامی وجود دارد.

سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری تاکید کرد: در بخش فنی حتما نیاز به مربی خارجی داریم، اما برای پیشرفت صرف مربی خارجی نمی تواند تاثیرگذار باشد و سخت افزار هم بسیار مهم است و اینها در کنار هم باعث موفقیت می شود. مسابقه تدارکاتی هم اهمیت زیادی دارد. اگر حساب کنیم محروم ترین رشته در میان ورزش های دیگر هستیم. همه رشته ها تقریبا یک سالن یا زمین استاندارد را دارند، اما برای دوچرخه سواری اینطور نیست.

وفایی در مورد اینکه چرا همه چیز را به مسائل اقتصادی ربط می‌دهید و بحث مدیریت ضعیف چه می‌شود، گفت: شک نکنید ضرباتی که دوچرخه سواری در این چند سال خورده چه از لحاط فنی و چه مالی همه از ضعف مدیریت بوده است. عقبگرد ما همه به مدیریتی باز می‌گردد که در دوره گذشته بوده است. اتهام دوپینگ سازمان یافته به فدراسیون زده شده و تیم های ما را دیگر به مسابقات معتبر دعوت نمی‌کنند. متاسفانه ضعف مدیریت در گذشته بوده و تاثیر آن را الان می بینیم و شاید چند سال دیگر هم ادامه داشته باشد. بدهی ها هم باقی مانده و ساختمان فدراسیون هم که از دست رفته است.

وی در مورد اینکه برای بازی های آسیایی برنامه چیست، گفت: هنوز تعداد نفرات اعزامی مشخص نشده و باید رکابزنانی که شانس دارند را اعزام کنیم. محمد گنج خانلو یکی از نفراتی است که شانس زیادی برای مدال دارد و باید تا آغاز بازی ها از او حمایت زیادی صورت بگیرد.

سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص اینکه سعید صفرزاده همچنان از تیم ملی دور است، اظهار داشت: از او برای حضور در اردوها دعوت کردیم که تمایلی نشان نداد و برای ما هم مهمترین چیز عرق ملی است و نمی توانم بگویم او عرق دارد یا خیر، اما خود من هم با او صحبت کردم و در پاسخ گفت در حال حاضر اولویت برای او مسائل اقتصادی است و فعلا به تیم ملی نمی‌آید.

 

منبع: فارس

برچسب: جهان اقتصاد ، ژاپن ، مدیریت ، بدهی ، فدراسیون ورزش ، دوچرخه سواری ، تیم ملی ، مدال برنز ، اخبار روز ، قهرمانی



https://jahaneghtesad.com/direct/4969


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |