شنبه 06 مرداد، 1403

کدخبر: 7162 10:53 1402/06/12

تازه‌ترین آمار گمرک ایران از واردات گوشی تلفن همراه

دسته‌بندی: تجارت ، فناوری

تازه‌ترین آمار گمرک ایران از واردات گوشی تلفن همراه

دسته‌بندی: تجارت ، فناوری

در پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در مجموع ۴ میلیون ۸۲۱ هزار و ۲۴۸ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و ۵۳ میلیون و ۲۱۸ هزار دلار وارد کشور شد.

در گزارش گمرک در خصوص تعداد و ارزش گوشی‌های تلفن همراه وارد شده به کشور به تفکیک رویه مسافری و تجاری می‌افزاید: از مجموع واردات گوشی‌های تلفن همراه، تعداد ۴ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۴۸ دستگاه به ارزش ۹۱۲ میلیون ۶۴۸ هزار دلار به روش تجاری و ۲۳۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه به ارزش ۱۴۰ میلیون و ۵۷۰ هزار دلار به روش مسافری وارد کشور شده است؛ بنابراین گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در سال گذشته به تعداد ۱۴ میلیون ۳۱۵ هزار و ۳۰۶ و به ارزش۳ میلیارد و ۲۱۷ میلیون و ۱۳۹ هزار دلار بوده است.

این گزارش حاکیست از مجموع گوشی‌های تلفن همراه وارده شده در سال گذشته ۱۳ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۹۸۹ دستگاه به ارزش ۲ میلیارد و ۸۷۱ میلیون و ۶۶ هزار دلار به روش تجاری و تعداد ۵۵۰ هزار و ۳۱۷ دستگاه به ارزش ۳۴۶ میلیون و ۷۴ هزار دلار به روش مسافری وارد کشور شده بود.

 

منبع: تابناک

برچسب: جهان اقتصاد ، گمرکات کشور ، گمرک ، گوشی موبایل ، واردات گوشی موبایل ، تلفن همراه ، گمرک ایران ، واردات تلفن همراه ، گمرکات ، اخبار روز



https://jahaneghtesad.com/direct/7162


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |